Kysser dere barna

Ja det gjør jeg, så lenge poden syns det er greit så gjør jeg det, men såklart bare når han skal legge seg eller vi skilles feks når han skal til sin far. Gjør det ikke plutselig på butikken o.l. nei...

Ja det gjør jeg, så lenge poden syns det er greit så gjør jeg det, men såklart bare når han skal legge seg eller vi skilles feks når han skal til sin far. Gjør det ikke plutselig på butikken o.l. nei...
Skal sies at et fast kveldskos rituale til gutten er kos på hvert kinne, suss på hvert kinne og til slutt et lite på munnen, blir liksom ikke natt for han uten. Jukser jeg med å kysse han op kinnet samtidig som jeg gir han en kos, må jeg begynne på nytt :p
Jeg kan ikke huske at min mor viste sin kjærlighet til meg med kyss...

Ikke på munn men på hele fjeset og nesten hele kroppen, magen, hode, armer osv... Kysser og koser masse med ham...

Gjør det ja. Vesla begynte med det selv, var ikke egentlig tenkt å gjøre det, men var vanskelig å avvise henne når hun ville ha en suss. Nå er hun blitt så stor at jeg regner med det fases ut av seg selv. Husker jeg susset pappa på munnen da jeg var lita :p

Ja, det gjør jeg :)

Innimellom, men mest resten av ansiktet:) også mage, armer, tærne, elsker og kose med lille jenta mi<3

Ikke på munn, men hele resten av fjeset :) :) Kysser bare sambo på munn..

Av og til, kysser mest alle andre steder :-)

Hun susser meg på munnen om jeg spør om å få nuss :) Jeg susser henne på munnen når vi er ferdige med tannpussen

Gjør det ja, og ho gjør det samme ;) altså kommer for å gi meg kyss på munnen av seg selv... 10 mnd :-)

Back
Topp