kynnerer og nedpress...?

Heidi10+12

Gift med forumet
jeg har en hel del kynnere...

like etter at en har gitt seg får jeg sånn nedpress følelse.. presser skikkelig i bekkenet og tissen(underlivet).. når det er på det verste sprenger det sikkelig i ryggen oxo.. ikke bare murring da nei.. ordentlig spreng!

noen som kjenner det samme?

Ja, jeg har det akkurat sånn! Jeg hadde akkurat tenkt å spørre om det samme..
Jeg har veldig mye nedpress nå og mye kynnere, og det er veldig ubehagelig... [8D]

ja, det er skikkelig ekkel følelse..
kjennes nesten som om det "løssner/åpner" seg litt og litt for hver gang[&:]

hmmm.. vet ikke om det er det jeg kjenner...men det kjennes ut som noe seriøst slal falle ut av underlivet, heheh uff...;)
Har også kynnere omtrent hele døgnet...bare jeg går opp en liten trapp blir magen en hard steinball.... Merkelige saker å være gravid for første gang =)))

Kan ikke huske at jeg følte sånn nedpress så tidlig med første mann..

Jeg har det også sånn. Veldig ubehagelig, glad jeg skal til jordmord på fredag og få sjekket om alt er som det skal være.

Jeg har det slik hele tiden og brgynner å bli riemlig lei og sliten av det.. Går jo hele tiden nesten bare å venter på at vannet skal gå eller en arm eller fot vil komme ut.. Føles ut som jeg bærer barnet helt nederst i skjeden til tider ..

Får ikke mye hjelp av JM heller, hun mener bare jeg kjenner for mye.. at jeg er hypokonder.. Kjenner jeg blir irritert, dette er min 2 gang, hadde det ikke slik med nr1 så kan ikke skjønne hvorfor hun mener og sier at jeg bare er hypokonder.

jeg har akkurat det samme...tenkte jeg skulle spørre jordmor, ettersom det er svært plagsomt til tider.
Dette er mitt tredje svangerskap, men er så dårlig til å huske fra gang til gang, så jeg vet ikke om jeg hadde det slik før..[8|]

ORIGINAL: Heidi10

jeg har en hel del kynnere...

like etter at en har gitt seg får jeg sånn nedpress følelse.. presser skikkelig i bekkenet og tissen(underlivet).. når det er på det verste sprenger det sikkelig i ryggen oxo.. ikke bare murring da nei.. ordentlig spreng!

noen som kjenner det samme?

Jeg hadde det sånn på vei inn på UL timen min i går, og da lå det en liten rakker med hodet laaaaangt ned i bekkenet mitt med spenntak i ribbeina mine, så legen forsto godt at jeg kjente press! Hehe...[:)]

Back
Topp