KynnereE

plingrid

Forelsket i forumet
Er det egentlig mulig å kjenne kynnere så tidlig som uke 15?? Kjenner jo ikke så mye på selve magen, men kjenner igjen følelsen fra forrige svangerskap og det ligner. Synes det er veeeeldig tidlig da.

Jeg har hatt kynnere siden uke 11...
Men det er ikke bra å ha kynnere så tidlig, så JM følger litt ekstra med...

Jeg er andregangs, og da kan de komme tidligere. Ikke helt normalt å få de tidlig hvis man er førstegangs...

Jeg er også andregangs. Kanskje jeg burde si fra til jm/lege da... får allerede tett oppfølging pga svangerskapsforgiftning forrige gang. Da er det vel kynnere da,har kjent det noen uker nå. Synes alt kommer så tidlig denne gangen [:)]

Kynnere er når livmoren trekker seg sammen. Den "trener" til fødsel [:)] Så de kan ligne på rier.

ORIGINAL: MiniGull

Hva er kynnere? *flire og føle seg flau* [:)]

Livmora trekker seg sammen og blir hard...det samme som den gjør under riene, men disse er ikke vonde slik som riene, bare ubehagelig...
Som førstegangs er det mest normalt å få de etter uke 30, eller ikke i det hele tatt...

ORIGINAL: plingrid

Jeg er også andregangs. Kanskje jeg burde si fra til jm/lege da... får allerede tett oppfølging pga svangerskapsforgiftning forrige gang. Da er det vel kynnere da,har kjent det noen uker nå. Synes alt kommer så tidlig denne gangen [:)]

Jeg ville nok tatt dette opp med lege eller JM ja, helt JM egentlig...
Sterke kynnere tidlig i svangerskapet er jo ikke så bra...

Har hatt kynnere i noen uker nå. Utrolig ubehagelig[&o] Fikk det tidlig sist og.

Back
Topp