Kynnere

Turjenta86

Elsker forumet
Hola jenter! Noen av dere som kjenner kynnere eller er det jeg som er helt rar?
Føler magen strammer seg innimellom jeg altså[:-] Bare sånn svakt, men mange ganger etter hverandre da jeg har sittet stille en stund.
Strange!
Kan ikke huske det fra forrige svangerskap...!
Litt tidlig for livmora å øve seg nå syns jeg.. farlig?[&:]

her har det kommet kynnere ja, det er helt normalt og ikke farlig [;)]

helt vanlig å få kynnere ja[;)]noen får de tidligere i svsk andre gangen de er gravid .Men så lenge de ikke er vonde er d ikke noe å bekymre seg for[;)]Jeg har ikke fått det enda[:)]

jeg har også fått svake kynnere et par ganger nå, så du er ikke alene om det[:)]

Har vært plaget med det siden uke 11, og i dag ble jeg sendt på sykehuset for å sjekke om de går over i premature rier...noe de heldigvis ikke er...
Kynnere er som regel ikke farlig, men blir de sterke og/eller vonde bør man kontakte lege...

Mine er helt sinnyke...[&:]

Har lest at kynnere forsvinner når man går litt/beveger på seg- i motsetning til veer.... Så blir det altfor ubehagelig her, så rusler jeg litt rundt i stua så gir det seg[:D]

Jeps, her er det kynnere titt og ofte! husker de var ganske vonde sist, da hadde jeg kommet lenger enn nå da, når de var vonde altså. Måtte ta paracet og bare legge meg flere ganger.
Men mot slutten tror jeg de hjalp meg veldig, tenker jeg hadde en 3 cm åpning før vanlig veer begynte!!

Back
Topp