Kynnere???

Johnsa

Glad i forumet
Nååå, har æ vært å lest litt om kynnere på nett.. Noen av dere som har det?, og hva er å ha: Kynnere ofte?
Jeg har no i løpet av kveldn kjent at magen har blitt kjempe hard flere ganger.. og det skjer å veldi mange ganger i løpet av dagen å.. [8|] Hmm.. Lurer på om det kan være farlig på noen måter?. Jeg har ikke vondt eller noe når det kommer, men kjenner bare at magen strammer seg helt opp en stund..[8|]

jeg her også opplevd det ofte. jeg tror dette det er noe som kommer gjennom hele svangerskapet.[:)]

Har hatt masse kynnere siden uke 19. :) Noen dager har jeg mye, andre dager ikke så mye. Så lenge det ikke gjør vondt så skal du ikke bekymre deg. Men neste gang du går til kontroll, er det verdt å nevne det for JM, eller legen :)

Jeg har også en del kynnere, kjent de bare om kvelden. Er ikke vondt på noen måte, bare litt rar følelse av at livmoren strammer seg...

eg har isje kjent noe kynnere ennå men kanskje fordi eg har mage fra før og babymagen vise isje ennå..? 

æ fikk kynnera ganske tidlig, i uke 14.. eller nå.. e visst ikke farlig, e bare livmora som forbereder sæ på fødseln.. værtfall det jordmora sa til mæ... :) æ har det uansett katti.. når æ går litt lengre tura, anstrenger mæ.. har sex.. :p etter orgasme e visst utrolig vanlig, spermet plager visst livmora.. eller nå sånt.. :p så e normalt med kynnera da.. æ har både kraftige kynnera, å normale.. har hatt så ondt at æ har bynt å grine.. men, vært på ultralyd.. å alt e normalt.. :) så e ikke så farlig, men greit å nevne det.. så e dem klar over det.. man for som regel et svar som: ta det med ro, ikke stress.. det e helt normalt :) hehe

OKeei[:D] Tusentakk for svar[:D]

Ble litt klokere no!. Var på bare på nette i går kveld å leste litt her å der, å noen plasser sto det at man bør ringe jordmor så ho kansje får sjekka det, så ble litt nervøs da ja![8|].. Nånå, men nå bare roeer jeg meg ned, er jo heelg no[:D]. Good helg allesammen![:D]

Back
Topp