Kynnere

mamma1986

Betatt av forumet
Er det noen flere her som sliter skikkelig med kynnere?

Jeg sliter skikkelig med det og har flere kraftige kynnere i timen.. Er helt jævelig for blir skikkelig tung pusten :(

Jeg har slitt med det i mange uker nå[:'(] Men de siste dagene har det roet seg ned en del så håper det fortsetter slik for er ganske så slitsomt ja..

tar du magnesium??

hvis ikke anbefaler jeg det på det sterkeste[;)]

nei tar ikke magnesium. 

ORIGINAL: mamma1986

nei tar ikke magnesium. 

jm anbefalte meg å ta - for å forhindre kynnere som kan resultere i prem fødsel (har hatt det 2 ganger før) - og jeg har ikke kjent noe til kynnere ennå (bank i bordet)[;)] kanskje verdt et forsøk?

jeg har en del kynnere, men de er ikke ubehagelige. De bare er der og magen er knallhard

Har endel sterke kynnere, magen blir steinhard og står rett ut. Da klarer jeg verken sitte, stå eller ligge mens det holder på! Kjempevondt!
I perioder med stress og mas hadde jeg flerre i timen, men det har roa seg endel etter at jeg ble 100% sykemeldt! Men er endel fortsatt.
Verken JM, fastlege eller fysio sier det vil føre til tidligere fødsel! Men de sier det kan komme til å være sånn frem til fødsel..

Har å sykt mye kynnere å de er vonde,de blir grusomme hvis jeg er ute å går spesielt.Tenkte å ta dette opp med jordmor til mandag da det plager meg endel.Å ikke lett å ta det rolig med en liten en i huset hele dagen alene=)

ja d skal jeg prøve da. hvor får man kjøpt det hen?

ORIGINAL: mamma1986

ja d skal jeg prøve da. hvor får man kjøpt det hen?

apoteket[;)] - du kan jo forhøre deg med din jm først, men det funker veldig bra for meg!!

skal til jm den 16 mars så skal snakke med henne om det da også.. 

Ja, siden rundt uke 18, å verre har det blitt... Å de er kommet for å bli frem mot fødselen.... akk...sukk....og...vee....

Back
Topp