kynnere

Storm

Gift med forumet
hei alle.
jeg lurer på om dere også er mye plaget med sterke kynnere?
jeg hadde lite av den slag da jeg gikk med jenta mi, men denne gang har jeg hatt mye, så mye at jeg blir sliten av det[&o]
og det er ikke bare på kveldene jeg har det.. nat[&o]en, og på morgenen er det også en del. men så tar det seg skikkelig på ettermiddagen og kvelden/natten.
det er så sterke at de går i ryggen og nedover hoftene på meg. er dette normalt?
jeg er i 29'ende uke. i så fall, er det noe man kan gjøre for at de roer seg?
håper på svar[:)]

Hei

Jeg hadde også masse kynnere da jeg gikk gravid, desverre lite man kan gjøre bortsett fra å ta det med ro.
Det er det eneste som hjelper (iallefall etter min erfaring).

Du får ligge mer og slappe av å overlate husarbeid til noen andre :)

Lykke til videre i svangerskapet

Har så masse kynnere at jeg har vært inne til CTG-registrering hvor det ble bekreftet at livmora var ganske så aktiv. Ta kontakt med føden hvis det bekymrer deg. I verste tilfelle kan de påvirke livmorhalsen, og da kan det være du må ligge resten av svangerskapet slik at babyen din ikke kommer fortidlig...

takk for svarene dere[:)]
har bare tatt det helt rolig denne uken, kost meg på sofan.

jotakk lindaen, det går mye bedre[:)]
er noe sliten etter noen dagers lite søvn + mye å sterke kynnere, men jeg har roa helt ned å satta meg selv i fokus.
går sikker bedre etter litt hvile og kjærestepleie[:D]
hva med deg da? fikk du PM fra meg?

Jordmora sa til meg at det er vanlig at flergangsfødende får mer kynnere. Hvis det er noe spesielt som utløser det, får vi bare prøve å unngå det og ellers ta det med ro.

ORIGINAL: Storm

jotakk lindaen, det går mye bedre[:)]
er noe sliten etter noen dagers lite søvn + mye å sterke kynnere, men jeg har roa helt ned å satta meg selv i fokus.
går sikker bedre etter litt hvile og kjærestepleie[:D]
hva med deg da? fikk du PM fra meg?

Så bra at du føler deg bedre hvertfall.. Kjærestepleie er verdens beste medisin[:D] Joda, det går no sånn opp og ned her.. Nei, har nok ikke fått noen PM nei.. *dobbelsjekke* Nope, tomt der[&:]

Jeg var på kontroll hod legen på mandag og spurte litt om det for jeg har og veldig mye.
De kunne vær vonde og ikke vonde lenge og ikke lenge [;)]
De som hadde mye kynnere fikk en rask fødsel sa hun så jeg håper det stemmer hi hi hi[:D]

åååå[:D][:D][:D]
får håpe det stemmer da, vil ikke ha en slik fødsel jeg hadde sist gang[&:]

Back
Topp