kynnere

Rockeprinsessa

Elsker forumet
[>:] sliter så veldig med dette! bare jeg skal reise meg eller gå litt i butikken så strammer det seg noe veldig..så har fått beskjed av legen å ta det med ro..og det er sååå kjedelig!! flere som ahr det sånn? slet med dette forrige gang også..men ikke så mye da[>:]

Hadde det på slutten med snuppa. Men nå har jeg det mange ganger hver dag. Hadde en skikkelg kynner når vi var på ul og jordmoren ble litt engstelig, for det var en skikkelig kraftig en. Men det er sånn jeg har hele tiden det. Og siden jeg er flergansfødende så var det ikke noe rart jeg har hatt det så kraftig i flere uker sa hun.

Men utroolig vondt til tider og fryktelig ubehagelig og irriterende.

hm...jeg vet ærlig talt ikke helt va kynnere er...jeg har ikke opplevd det....kan noen forklare? er det vondt? har jo lest om det, men vanskeli å forstå likevel..

ORIGINAL: dørti gullkorn

Livmoren min trekker seg sammen og blir helt hard.. varer i 10-20 sekunder også går det over..
Trodde det var det som var kynnere?? [8|]

Jupp, magen blir knallhard [;)]

Jeg hadde masse kynnere med førstemann. Magen blir steinhard, men gjør ikke vondt... Har begynt å få det nå også, spesielt når jeg er på jobb....

ORIGINAL: Serene

får man vondt når man har kynnere?

Det er hovedsaklig ubehagelig når det strammes. Jeg har vondt til tider når jeg har kynnere. Jordmoren sa noe medisinske uttrykk-greier som jeg ikke husker. Det hadde noe med at jeg har ett barn fra før av og har hatt noen spontanaborter, derfor vil jeg kjenne det ekstra godt. I natt kjente det ut som maserier. Kjempefestlig... [8|]

Kynnere som som regel forsvinne når man forandrer ligge/sittestilling eller man begynner å gå/bevege seg. ( Noe som ikke funker for min del)

Jag er sykmeldt pga av dette..
Jobbar bara 50%. Hoppas det ger sig. Läkaren sa att det kunde vara en övergående fas, Och att det hjälper att vila sig iform!

Har hatt det noen ganger, og det strammer over magen og føles ubehagelig. Legger jeg meg ned og slapper av forsvinner det. Legen sa at det er kroppen som sier i fra at nå må jeg slappe av, ikke stress!!

Back
Topp