Kynnere...

Maisa

Flørter med forumet
Flere enn meg som har hatt det jeg lurer på er kynnere? Veldig ubehagelig når magen blir steinhard![&:] Er det mulig å ha kynnere så tidlig eller er det noe annet? Syns liksom magen min generelt er blitt hardere de to siste dagene, og det kjennes litt ubehagelig ut. Og noen ganger i går og i dag har livmora blitt kjempehard, særlig når jeg ligger på ryggen. Kan det virkelig være kynnere? Noen som vet noe om det eller har lignende erfaringer?

jeg er ingen lege osv og har ikke googlet det. men med en gang, så tenker jeg at det kan det ikke være....

men så tenker jeg hvorfor ikke???

så jeg aner ikke:-)

Det kan være kynnere, ja! Jeg har kjent noen av de allerede.. Godt at livmoren er begynt å trene til fødselen allerede, så den er i toppform til det skal skje! [;)][:D]

Ja det er nok kynnere, jeg har det også, særlig hvis jeg er i mye aktivitet[:)]

Takk for svarene. Da er det nok kynnere, tenker jeg. Har jo hatt det i de forrige svangerskapene mine også, men aldri så tidlig som dette. Ubehagelig, men må sikkert bare venne meg til det...[;)] Holder ut dette,når man vet hva som kommer i mars![:D]
Merker også at det er verst når jeg er mye i aktivitet, og i dag har jeg ikke slappet så veldig mye av, har nemlig forberedt bursdag til sønnen min som blir 9 år i morgen![:D][:D] 

Back
Topp