kynnere

tomeliten

Andre møte med forumet
Hei igjen[:)] Lurer litt på dette med kynnere?  De 3 siste kveldene er kynnerene kanske vonde, vet det ikke er rier(har født før) men har alikevel ikke hatt plagsomme kynnere før, magen strammer seg hele tiden når jeg sitter, forsvinner når jeg står oppreist,men sitter i ryggen uansett hva jeg gjør. Har 3 uker igjen til termin (var hos legen for 2 dager siden, og er overhode ikke moden, lang livmorhals og lukket,og babyen ligger høyt oppe)

Men noen som vet om disse kynnerene er forberedelser, og at noe kan skje ganske snart, eller kan jeg gå slik til termin eller over termin???[:'(]

Uvant erfaring som jeg ikke er vandt til[8D]

det er nok livmoren din som jobber og blir moden..men det kan gå uker uten at det blir noe fødsel for det..desverre[:'(] 

Du har motsatte kynnere av meg da. Jeg får omtrent kun kynnere når jeg reiser meg og går, eller holder på med noe (klesvask, oppvask, såntno), og når jeg setter meg er det ganske stille tror jeg.
Men må si det er ille akkorat når jeg setter meg og magen enda er stram, får liksom ikke plass til å sitte behagelig eller til å puste [8D]

kroppen tørr trene til fødselen....[:D]

Back
Topp