KYNNERE

tippetue

Forumet er livet
Har så mye kynnere når jeg går,å de er ubehaglige.

Men det jeg lurer på er hadde du kynnere å hadde det noe å si på når du fødte??

De siste ukene hadde jeg masse masse kynnere[&:] fødte 11 dager før termin og 8 dager før termin...

PS: hereguuuud er du sanrt 30 uker på vei[8|][8|][8|][8|][:D][:D][:D][:D][:D][:D] sysn ikke det er lenge siden jeg jubla over at du var gravid... Lenge siden sist, og håper du har det like bra ennå....

Kozkoz

Jeg fikk kynnere i uke 23... Jeg var mye sykemeldt pga det.
Fødte 15 dager før termin [:)]

hadde masse kynnere med begge. den ene kom etter termin og den andre kom før termin [:)]

Jeg hadde masse kynnere gjennom omtrent hele svangerskapet.. Fødte 10 dager over termin.
Men jeg har hørt at det har mer å si på hvordan fødselen blir, ikke når en føder..

Gikk med en god del kynnere den siste tiden..
Men jeg ble satt igang 3 dager før termin, så om det hadde noen sammenheng vet jeg dessverre ikke..

ORIGINAL: ToveMora31

De siste ukene hadde jeg masse masse kynnere[&:] fødte 11 dager før termin og 8 dager før termin...

PS: hereguuuud er du sanrt 30 uker på vei[8|][8|][8|][8|][:D][:D][:D][:D][:D][:D] sysn ikke det er lenge siden jeg jubla over at du var gravid... Lenge siden sist, og håper du har det like bra ennå....

Kozkoz

Snakket med føden å eneste jeg fikk til svar var at jeg fikk gå mindre[8|][&:]
For får sånn stikkinger i musa som om han skal dette ut, men neida helt normalt det...

Er velidg lenge siden jeg har sett deg ja..her går det bra,å magen vokser som bare det [:)]

Hatt en del kynnere i svangerskapene ja...Med de 2 første bodde vi og i 4.etg i en blokk...
Så kan være det som gjorde at fødselene var tidligere - 2uker før og 4 uker før!

ORIGINAL: tippetuemednurk.

ORIGINAL: ToveMora31

Kozkoz

Snakket med føden å eneste jeg fikk til svar var at jeg fikk gå mindre[8|][&:]
For får sånn stikkinger i musa som om han skal dette ut, men neida helt normalt det...

Er velidg lenge siden jeg har sett deg ja..her går det bra,å magen vokser som bare det [:)]

hhihihi... ja følte slike stikkeinger i musa jeg også, trodde de var på vei ut[:D][:D][:D]
ikke lett og gå mindre da[8|] skal jo fram i hverdagen[:D]

Back
Topp