Kynnere?

mariah76

Blir kjent med forumet
Noen som har kynnere? Synes jeg har hatt det hver dag i det siste.
Jeg vet at det er livmoren som trener, men vet ikke hvor mye som er "normalt"

Ja, jeg har kynnere hver dag...har det opptil flere ganger om dagen. Vil tro det er helt normalt.

ORIGINAL: Cissi

Ja, jeg har kynnere hver dag...har det opptil flere ganger om dagen. Vil tro det er helt normalt.

Signerer!!!!![:)]

Flott! takk for svar[:D]

Har ca. 10 om dagen, tror jeg. Magen kan være hard i flere minutt. Ubehagelig, men ikke vondt. Når jeg var på ferie forsvant de nesten, så mine er nok litt stressrelaterte.

Tror ikke jeg har hatt det jeg.... Er det alle som får det??

Nei, jeg tror ikke alle har det.

Jeg hadde veldig mange tidlig i svangerskapet, sannsynligvis stressrelaterte de også, men etter at jeg roet ned forsvant de og kom først tilbake for 3 dager siden... Har ikke hatt etter det heller...

Ja, kjenner meg igjen i det. De kommer ofte, som du sier, når jeg går fort eller stresser litt. Mest vanlig at de kommer påettermiddag/kveld, kanskje det har noe med at jeg da slapper av. Hvem vet... I tillegg synes jeg de dukker opp etter at han lille har vært aktiv.

Det er ett sunt tegn hvis man har kynnere [:)]
Men man skal ta det litt med ro hvis man merker at styrken og mengden på kynnerene blir større når man styrer og ordner.

Selv må jeg holde sengen pga kynnere som går over i prematur rier,og det er ikke noe morsomt [:(] Har blitt satt på tablett kur som stopper kynnere/riene,så det er absolutt ikke sikkert at man føder fortidlig selv om det går så langt.

Tror ikke jeg har hatt kynnere enda jeg...

Back
Topp