Kynnere??

Alicia

Glad i forumet
Hei [:)]
Jeg lurer på noe... jeg har litt ofte kynnere i det siste, idag spesielt, og nå i kveld har jeg hatt kynnere mellom en og to timers mellomrom. Er det flere som har det sånn?? Men det betyr vel ikke at noe kan være på gang eller at noe kan være på gang om noen dager?? Jeg aner ikke, men noen som også har det sånn??

Har vært plaget med kynnere i en mnd nå [:@]
Det er noe lurerier, vil jo at det skal bli skikkelig rier av dette...men men!

Det kan hende noe er på gang, at du bruker litt lenger modningstid.
Det var det JM sa til meg.. [8|]

Lykke til!

Klem fra Kathrine

Huff stakkars deg....

Har også hadd masse kynnere, spesielt de siste to månedene. Har ofte perioder når de kommer regelmessig meg ca. 5 min mellomrom. På føden her har de tre ganger trodd at fødselen har vært i gang etter at jeg har vært til registrering, pga de har vært så regelmessig... Desverre er kynnere bare en del av modningen, å ingen forvarsel på fødsel....

Hadde kynnere bare når jedg stresset eller var aktiv. Slimproppen gikk her og da fikk jeg regelmessige kynnere/rier med både 10, 7, 4 og tre minutters mellomrom. Pågikk i 3 døgn før jeg hadde 4 cm åpning.. Da tok det 5 timer og ut kom Benjamin.

forje svangerskap hadde jeg ikke kynnere i det hele tatt..før etter at vannet var gått. så jeg er litt usikker på åssen de kjennes ut, men igår hadde jeg sammentrekninger hele dagen, ikke noe regelmessig, men det var der i gjennom hele dagen.. å idag har jeg ikke kjent noe før nå, men nå er det litt igjen, å magen er helt hard.

ORIGINAL: Lille0My

Ho, ho ,ho.......Kynnere ja..........De er et kapittel for seg , spør du meg....

I mine to første svangerskap ante jeg ikke hva kynnere var for noe, hadde ikke en eneste sammentrekkning før fødslelen starta.........

Nå i dette svangerskapet har jeg vært skikkelig plaget med Kynnere siden februar i år...Det er 5 mnd nå....Ja, kan dere tenke dere....Disse jæla kynnerne har plaget meg i nesten 5 hele mnd......
Trodde ikke det gikk ann jeg.......Så sies det at kunnere ikke er vonde....og at kynnere går vekk om man beveger seg littt, skifter stilling elller sånn...Det er også bullshit for meg........
har hatt det helt forferdelig jeg .....Kynnerne har vært så vonde at jeg har låst meg inne nå i nesten 5mnd fordi eg hele tiden har vært så plaget med dem.....Har ikke snakket med mennesker eller familie en gang..Holdt meg helt vekke......Fra hele omverden nesten.....
kan ikke huske at de første riene ved fødsel var så vond som disse kynnerne jeg har hatt.................

Så ikke kom her og fortell meg at det er noe "fasit"  på hvordan kynnere kjennes eller hvor normalt det er å ha dem.......Er veldig forskjellig fra person til person ...(og ja, jeg har veeeldig HØY smerteterskel, så ikke pakk på meg om det heller , takk...)

Uff stakkars deg. Det høres helt forferdelig ut må jeg si!! Det er når man hører/leser om andre at man tenker: jeg har det nok ikke så ille allikevel.
Lykke til så mye og hold ut...

Back
Topp