Kynnere

rosarose

Gift med forumet
Fikk det eg vil kalle vonde kynnere nå når eg var i london, dei kom etter at eg hadde gått i ein lengre periode og gjekk ifra navelen og nedover, og fortsatte så lenge eg gjekk. Men slikt er vel heilt vanlig? Det betyr vel bare at eg skal ta det litt meir med ro? Eller gjør det ingenting om kynnere gjør litt vondt?

Hva er vonde og hva er ubehagelige?
(Har kanskje ikke hatt vonde jeg da...)

Jeg får kynnere så fort jeg går (kan ikke engang gå de 200 meterene til butikken uten å få kynnere), og spesielt om jeg går i trapper - da kommer de med den gang! De er ikke spesielt vonde - bare ubehagelige (Og mange...)
Men jeg må jo roe ned da når de kommer, for de strammer jo så fælt at jeg knapt kan rette meg opp, og så kjennes det ut som om jeg må tisse no så inn i granskauen!

Det hender jeg har mensmurring også... men ikke så ofte...

Ubehagelige er ekkelt...Vondt er au, vondt..er du med..hehe..?!

morroklumpen! [:D]
overgangen er gradevis - så jeg veit ikke helt hvor jeg skal definere mine enda. Bare lurer på om vondt er enda sterkere grad av de ubehagelige, eller om det på det vonde legges til noe ekstra (som ikke har vært der før), om du skjønner? Usj - dette ble teit. Mine er altså ubehagelige og mer ubehagelige men ikke vonde enda... 

Bente - har vi okkupert denne tråden??? [8D]

Dere har vist det[:D] Vil si vonde, men ikkje smertefulle.. ble du noe klokere..[8|]?

Gubben blir så irritert på meg når jeg må gå sakte fordi jeg har kynnere hele tiden... Han stresser gjennom storsenteret når vi handler, og jeg henger langt bak og klarer ikke å følge med, og han har jo ikke tålmodighet! MANNFOLK!
Skulle likt å se de med kynnere!

Back
Topp