Kynnere

Apeloffen

Forumet er livet
Ja, alle gravide  har kynnere..faktisk[;)]
Og nå spør jeg, for å høre om du kjente dine kynnere.. for noen sier jo de ikke har kynnere...

Hadde ikke/kjente ikke med førstemann, hadde noe sinnsykt med nr. 2, og nå har jeg allerede kjent en del med nr 3 (begynte uhyggelig tidlig)..

Ja, kjenner de godt, og har kjent de i mange måneder, helt siden uke 15 eller noe tror jeg.
Kjente de godt sist svangerskap og, men da kjente jeg de ikke før litt lenger ut i svangerskapet.

Kjente de såpass godt at jeg til slutt ble sykemeldt på grunn av det.. Klarte jo ikke gjøre noenting.. [&o]

Kjente ikke noe til kynnere da jeg gikk gravid 1. gang, hadde litt 2. gang og denne gangen har jeg hatt masse kynnere (til tider vonde) fra uke 20!

Jeg kjente de veldig godt fra uke 23 ca...

Jeg vet at alle har kynnere, men må si at jeg aner ikke noe om at jeg hadde det...

kan huske kynnerene begynte i uke 15. Hadde de ganske ofte, men de ble ikke vonde før slutten av svangerskapet. Når fødselen begynte viste jeg faktisk ikke om det var rier eller bare kynnere...

Har jo en del uker igjen da, men jeg har begynt å merke dem fra tid til annen ja.

Når jeg går litt langt eller litt småfort eller opp bratte bakker... da er de lite behagelige...

Jeg har ikke kjent noe til kynnere enda. Og magen min har heller aldri strammet seg, uten ubehag. Så om jeg har kynnere, så må det være når jeg sover. [8D]

Hadde kynnere med begge mine 2. Starta ca i uke 16. Eneste forskjellen var at de var kraftigere med nr 2[:)]

Back
Topp