Kynnere

Jandia

Glad i forumet
Hvordan kjennes kynnerene deres nå??
Har de endra seg???

Begynner å bli stressa, lenge siden kynnere her i gården (men maaaaaaaaaaaaaasse sparking og liv i magen altså).

Mine kynnere har blitt mye vondere, også varer de så jævlig lenge.. noen kan vare i 5-6 minutter!! Det er skikkelig slitsomt.. [:'(] 

de er sterkere en før men like lite effektive er jeg redd....

Mine kynnere har blitt litt endret seg litt. Virker sterkere og mer ubehagelig liksom. Men skjer det noe? Neeeeida [:@]

Jeg fikk ikke kynnere før før 1 1/2 uke siden jeg.
Har hatt mellom 1 og 5 om dagen, hvis det har vært noe i det hele tatt.
Men.. Idag har jeg hatt dem HELE tiden.
Men det blir ikke noe mere [:(].
Alle rundt meg er sååå optimistiske og sier at det her helt klart betyr noe, men jeg har innstilt meg på igangsetting jeg nå. Tør ikke tro noe.
Er så lei av å vente, så om hun skulle komme før er det bare å juble for
det.

*Venter på Adelin. 8 dager over tiden*

Hvis det er en trøst hadde jeg skikkelig merkelige kynnere 1 1/2 døgn før jeg fødte. Satt i en litt sløv stilling i sofaen og så fikk jeg kynnere som var nederst i magen og med sinnsykt presist mellomrom, en 7-8 minutter tror jeg. Svetta litt og begynte å tenke på alt jeg ikke hadde gjort ennå. Men de ble selvfølgelig borte med en gang jeg reiste meg. Dagen etter styra jeg rundt og var på karneval i barnehagen og handla og greier. Natta etter måtte jeg tisse kl 03.30. Stod og tenkte for meg selv at det var merkelig så langt nede magen var, og så la jeg meg igjen. 15 min senere gikk vannet og 07.38 var knøtte ute :-)

Back
Topp