Kynnere

Catstitch

Flørter med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Er gravid med nummer 4, og har alltid hatt en del kynnere… men denne gangen synes jeg det har satt igang tidlig.
Er 15+2 og når jeg skulle gjøre husarbeid i dag, så måtte jeg rett og slett sette meg ned for magen var beinhard, slitsom (uten tvil kynnere) og så ble jeg uvel. Noen andre?

Ja dette er også min 4 graviditet og jeg er 14+6 og har de siste dagene hatt kynnere. Hatt det i mine tidligere svangerskap men ikke så tidlig som dette. Godt å høre at det er flere, selv om jeg syns det var i det tidligste laget :oops: Får bare ta det litt med ro.

15+1 idag og ingen kynnere enda, men de kom i uke 15 sist. Krysser fingrene for at de holder seg unna her noen uker til :happy:

15+1 idag og ingen kynnere enda, men de kom i uke 15 sist. Krysser fingrene for at de holder seg unna her noen uker til :happy:
Kanskje du er heldig denne gangen, at de lar vente litt på seg :stop Eller så kommer de plutselig. Du får oppdatere :)

Ja, det er vel kanskje et tegn på å ta det litt med ro… noe jeg ikke er flink til når jeg først setter igang et prosjekt av noe slag :-P

Fikk heftige kynnere i uke 15 denne gang med nr 2, hadde ikke noe særlig med første. Fikk tips av fastlegen om å ta magnesium opptil 3x 350mg, kan bli løs i magen av dette. Hjalp endel på bekkenet også :cat:

Fikk heftige kynnere i uke 15 denne gang med nr 2, hadde ikke noe særlig med første. Fikk tips av fastlegen om å ta magnesium opptil 3x 350mg, kan bli løs i magen av dette. Hjalp endel på bekkenet også :cat:
Uff det er ikke bare bare med kynnere tidlig! Stakkars deg :Heartred Tusen takk for tips, det er jo verdt å høre med legen min også om det!

Det var et godt tips, og om man kan bli løs i magen så tenker jeg søren meg det er en vinn vinn

Back
Topp