Kynnere

Elli<3

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
Aprilspirene 2023
Hei, jeg er 19 uker på vei nå med nr 4. Jeg har kjent kynnere i kanskje 3 uker nå, men nå har jeg de sånn konstant. De er ikke vonde, men de strammer og jeg kjenner dem godt. Synes dette er litt tidlig og litt plagsomt. Litt bekymret for hvordan de skal bli utover resten av graviditeten når jeg kjenner dem såpass mye allerede. Hvordan har dere andre det med kynnere?

Last edited:
Jeg hadde det jeg tror må være en kynner rundt uke 18/19. Lente meg bakover og kjente at hele livmora strammet seg skikkelig, det var påfallende men ikke vondt. Varte bare noen sekunder før det gikk over av seg selv. Ikke opplevd flere siden som jeg har tenkt over.

Hei, jeg er 19 uker på vei nå med nr 4. Jeg har kjent kynnere i kanskje 3 uker nå, men nå har jeg de sånn konstant. De er ikke vonde, men de strammer og jeg kjenner dem godt. Synes dette er litt tidlig og litt plagsomt. Litt bekymret for hvordan de skal bli utover resten av graviditeten når jeg kjenner dem såpass mye allerede. Hvordan har dere andre det med kynnere?
Jeg har også hatt mye i perioder, men nå har jeg hatt veldig lite i et par dager igjen. Håper for din del at det går opp og ned fremover, for det er litt slitsomt ja!

Har alltid hatt mye kynnere i alle svangerskapene mine (dette er nr 4)
Startet allerede i uke 15 her, har det hver dag. Blitt så vant til det at jeg nesten ikke tenker over det

Svangerskap nr. 3, hatt hyppige (og vonde) kynnere i alle svangerskap. Startet tidlig med de to første, men denne gang allerede fra uke 11 :wideyed:

Tar seg sakte men sikkert opp her og, alltid hatt ganske plagsomme kynnere som lett trigges utover (barn 5 nå), så er nok ein viss fare for at du også vil legge godt merke til dei resten av svangerskapet også. Nokre ganger må ein nok berre ta det litt meir med ro også, iallefall i 3dje trimester så ein ikkje trigge det alt for ofte liksom. Men generelt så er det jo ikkje farlig, berre veldig slitsomt❤️

Jeg hadde kynnere i begge svangerskap, men mindre i andre. Hadde da en kontorjobb i andre og fysisk jobb i første. Så er mulig aktivitet og liten kropp kan trigge det. Bare en antagelse.

Da var jeg i gang! I dag startet kynnere for fullt her. Kjentes ut som en kontinuerlig kynner i 1 time der jeg stod og lagde mat. Trenger bare å reise meg nå så kommer de :arghh:

19+4 og fortsatt ingen tegn til kynnere :pompus: Fikk det tidligere med både første og andre, så syns det er litt rart :hilarious:

Nå har du kommet for fult her også. I dag er første gangen jeg kjent det skikkelig og skjønt hva det er. Fått det noen ganger tidligere men da har jeg ikke koblet det til kynnere. Merker tydelig at jeg får det når jeg er i aktivitet så føler automatisk jeg burde slappa når de kommer :joyful:

Førstegangs her, 18+0 i dag og ingen her heller - såvidt jeg vet :smiley-ashamed004
Det er veldig vanlig :) Det er ikke alle som merker noe særlig til kynnere i det hele tatt. Jeg bare syns det er rart at jeg ikke kjenner noe nå med tredje når jeg har hatt så mye med de to andre :hilarious:

Det er veldig vanlig :) Det er ikke alle som merker noe særlig til kynnere i det hele tatt. Jeg bare syns det er rart at jeg ikke kjenner noe nå med tredje når jeg har hatt så mye med de to andre :hilarious:
Ja, enig, men det er vel som de sier at alle svangerskap er ulike :happy: Ser ut som det kan være litt ubehagelig også, så kanskje litt greit om det kommer senere denne gangen?

Ja, enig, men det er vel som de sier at alle svangerskap er ulike :happy: Ser ut som det kan være litt ubehagelig også, så kanskje litt greit om det kommer senere denne gangen?
Ja, det er nok sant :happy: Jeg har heldigvis aldri slitt med ubehagelige kynnere, så det er jeg glad for!

Back
Topp