Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får det kun ved orgasmeHei. Jeg lurer på om jeg har begynt å få litt kynnere. De er ikke vonde, mer som et mildt knip og jeg kjenner det best når de slipper. Jeg er 19+6 i dag. Er det noen av dere andre som har eller har hatt erfaring med det?
Ok, takk for svar ja, jeg har lest at det er vanlig. Syns bare det var litt tidlig. Jeg har egentlig ikke merka noe før i dag. Har hatt det flere ganger i dag selv om jeg bare har hvilt. Har vært syk i flere uker med luftveisinfeksjon som ble til lungebetennelse. Så kanskje kroppen er litt stresset. Skal høre med jm hvis det tar seg opp mer.Har hatt det innimellom. Men ikke så mye at det er plagsomt eller vondt. Tror det er helt vanlig? Noen har mer enn andre. Men husker ikke helt. Har ikke snakka med jm om det. Men har tenkt at det er kroppen som forbereder seg. Har du det hver dag?
Ja, jeg har kynnere hver kveld/natt. Og det er vonde. De tar virkelig tak og varer i mange timer. Redusert nattesøvn har det blitt. Har ikke hatt det slik med de 2 andre gangene. Har snakket med jordmor.. det er nok vanlig å få det tidlig . Jeg er nå i uke 20 og har hatt det i maaaange uker allerede.. litt slitsomt og ikke noe godt.Hei. Jeg lurer på om jeg har begynt å få litt kynnere. De er ikke vonde, mer som et mildt knip og jeg kjenner det best når de slipper. Jeg er 19+6 i dag. Er det noen av dere andre som har eller har hatt erfaring med det?
Jeg syns det er betryggende å vite at andre også har fått det så tidlig. Selv om jeg ikke unner deg eller noen andre vonde kynnereJa, jeg har kynnere hver kveld/natt. Og det er vonde. De tar virkelig tak og varer i mange timer. Redusert nattesøvn har det blitt. Har ikke hatt det slik med de 2 andre gangene. Har snakket med jordmor.. det er nok vanlig å få det tidlig . Jeg er nå i uke 20 og har hatt det i maaaange uker allerede.. litt slitsomt og ikke noe godt.
For meg føles kynnere som at hele magen blir kjempe stram, som når du knytter neven og strammer den. Veldig harde kynnere kan jeg i tillegg føle jeg får ett stramt bånd over korsryggen. Men har ikke hatt så sterke kynnere enda dette svangerskapet.Hvordan føles kynnere, for eksempel sammenlignet med menssmerter/kramper? Jeg har IBS så er ofte dårlig i magen, men hadde noen litt merkelige kramper i går som fikk meg til å finne nærmeste toalett, uten at det var noe galt med magen min. Kan kynnere føles som mageplager eller føles det i andre steder som for eksempel nedre delen av ryggen?
Stramt bånd høres ut som kynnere. Ligamentsmerter er mer som stikk i forbindelse med at man f.eks nyser, hoster eller beveger seg for brått. De kan være ganske vonde, men går veldig fort over Kynnere kjennes over et større område, mens ligamentsmerter kjenner man gjerne på ett sted (gjerne da i et eller annet ligament rundt kanten av livmor). Håper det gir litt meningJeg vet ikke om det var kynnere eller ligamentsmerter, men våkna i natt av at jeg hadde vondt i magen og korsryggen. Var som om det var et stramt bånd rundt meg og det kom og gikk i bølger, nesten så jeg ble uvel av det. Gikk på do, og gjorde noen pusteøvelser, så avtok det litt etter litt. Kjente spark mens det holdt på. Men hadde nok tatt en tlf hvis det ikke gav seg. Hørt at ligamentsmerter har veldig individuell styrke?