Kynnere?

Noen som ikke har opplevd kynnere enda? Er selv 27+1 og ikke opplevd noe slags sammentrekninger..
Helt vanlig at ikke alle merker nor til kynnere. Har ikke vært så heldig selv. Men har hørt at ofte 1. Gangs ikke sliter med kynnere.

Noen som ikke har opplevd kynnere enda? Er selv 27+1 og ikke opplevd noe slags sammentrekninger..
Jeg har ikke opplevd det, nei. Og kan ikke huske at jeg opplevde det med førstemann heller. Plutselig en dag i uke 38 begynte jeg med sterke mensmurringer og fødte samme natt. :wacky:

Har ikke opplevd til nå, 29+5. Men husker ved forrige at jeg begynte å få det etter uke 30, og ofte om jeg var i fysisk aktivitet :)

Når du er ute å går, kjenn på magen om den blir hard

Hadde lite kynnere med nr 1, litt kynnere med nr 2 og endel kynnere nå med nr 3:) Noen er ubehagelige mens andre bare strammer magen. Men heldigvis ingenting som tar seg opp:angelic: 27+5 i dag:Heartred

Har en del kynnere, og hatt siden 27+0.
Er tredje svangerskap så kanskje derfor. De gjør ikke vondt da :)

Er førstegangs, 27+6 nå og merker en sjelden gang at livmoren strammer seg. Gjerne når jeg går eller trener, men må tilfeldigvis kjenne på magen isåfall, jeg legger ikke merke til det ellers :)

Merka heller aldri noko med førstemann! Skjønte ikkje kva folk snakka om når dei snakka om kynnera - men trur eg skjønna det no :hilarious:

I mitt første svangerskap hadde jeg veldig mye kynnere fra uke 14. Ble mer og mer utover svangerskapet, og tilslutt var det hver gang jeg skiftet stilling, reiste meg opp, gikk, lå og slappet av. Litt plagsomt, men ble så vant til det. Av en eller annen grunn er jeg mye mindre plaget med det denne gangen, bare noen få ganger om dagen :happy:

Jeg (førstegangs) visste ikke at jeg hadde kynnere før jordmor fortalte meg at jeg hadde en da hun skulle kjenne etter hvordan babyen lå. Det var i uke 26. :)

Back
Topp