Jeg hadde mine 2 første kynnere i går(11 uker, men ikke kjent noen så langt i dag da), og fikk med det første følelsen av at det faktisk er en huleboer der inne. Jeg har hatt veldig mye kynnere i begge mine tidligere svangerskap, slik at dette var en følelse jeg rask dro kjensel på
Derimot er de litt tidligere ute enn vanlig denne gangen, da jeg fikk dem i uke 12-13 med andremann, og mellom uke 12-16 med førstemann. Følte det var en slags milepæl, selv om jeg fortsatt ikke er overbevisst om at jeg bærer et levende foster der inne. Jeg er smått redd for MA, siden jeg fortsatt ikke har fått bekreftet liv via UL eller hjertelyd.
Er det andre her som har fått, eller pleier ha tidlige kynnere? Slik jeg har skjønt det kan det være enorme forskjeller fra person til person. Dvs. noen merker dem aldri/veldig sent i svangerskapet, mens noen er veldig tidlig ute, noe min kropp ser ut til å være på akkurat dette.... Jeg har forøvrig måttet bli igangsatt etter termin med begge mine andre barn, så selv om jeg har mange og tidlig, så har ikke det gjort at jeg føder noe tidligere
Er det andre her som har fått, eller pleier ha tidlige kynnere? Slik jeg har skjønt det kan det være enorme forskjeller fra person til person. Dvs. noen merker dem aldri/veldig sent i svangerskapet, mens noen er veldig tidlig ute, noe min kropp ser ut til å være på akkurat dette.... Jeg har forøvrig måttet bli igangsatt etter termin med begge mine andre barn, så selv om jeg har mange og tidlig, så har ikke det gjort at jeg føder noe tidligere

Får vondt i magen etterpå og føles litt som svake mensensmerter. Tipper det er kynnere.