Kynnere

Ikke nødvendigvis at du kjenner dem så mye, spesielt ikke i første svangerskap.. er bare livmoren som strammer seg, gjerne. Men senere i svangerskapet, så KAN de bli litt ekle. Type, når man nesten får krampe i en muskel etter å ha strammet for hardt :p
Skal ikke bli vondt dog. Men de KAN altså ta et godt tak.

Da jeg fødte første, kjente jeg godt til dem. Var veldig vant. Og riene begynte først lignende som kynnere, bare at de var først LITT vonde.. og ble så vondere og vondere >< Litt derfor jeg ikke trodde jeg var i fødsel.

Jeg tror ikke jeg hadde noe av det første svangerskap. Blir spennende å se om jeg kjenner noe denne gangen :)

Føles som om magen blir steinhard, ikke ubehagelig men mer rart :) men noen kan oppleve kynnere som ubehagelige også, eller noen som ikke kjenner til det som deg :)
Da tror jeg ikkje jeg har kjent det :rolleyes:

18+1 og i dag har jeg hatt kynnere av og på gjennom hele dagen. Venter nr tre.
Var på oul og hun kommenterte flere ganger at jeg hadde kynnere mens jeg var der, det ble derfor vanskelig å komme til babyen mens de holdt på.

Her merkes de kun ved at nederste del av magen blir hard. Og de har kommet tidligere/ jeg har merket de tidligere for hvert svangerskap.

Back
Topp