Kynnere

En tråd i 'November 2020' startet av Kris093, 3 Jul 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kris093 Andre møte med forumet

Jeg opplever en del kynnere i løpet av dagen. De kommer spesielt når jeg er i ro. Er det flere som opplever at det har tatt seg opp med kynnere? Hvor mange er det vanlig å ha iløpet av en dag? Hvor mange har dere iløpet av en dag, sånn ca? :) (21+4)

• Liker Liker x 1
  2. Prosjekt lillesøster/lillebror Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Jeg tror jeg hadde en på jobb forleden. Hadde en pasient som ble dårlig akutt og måtte gjøre endel tiltak på samme tid. Måtte ut og løpe for å få analysert en spesiell blodprøve og mens jeg ventet på analysen fikk jeg litt vondt i magen og den ble hard. Var øm i magen etterpå, men det ga deg på vei hjem i bilen.
    Synes det var litt ekkelt at dette skjedde i en presset situasjon... Dem har vi mange av på jobben.

3. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Hvis jeg har en veldig aktiv dag så får jeg kynnere bare av å bevege meg litt i den/de påfølgende dagene. Da kan jeg ha mange i timen :bag: Prøver å justere aktiviteten så jeg ikke får så mange kynnere, men med tanke på bmi før svangerskapet og Foreløpig vektøkning så er det balansegang med at jeg også bør holde meg i en del aktivitet (så mye bekkenløsningen tillater). Og så har jeg en aktiv 3åring som jeg har alene på dagene nå når barnehagen er stengt og mannen fortsatt jobber.

Del denne siden