Kynnere

Kris093

Andre møte med forumet
Jeg opplever en del kynnere i løpet av dagen. De kommer spesielt når jeg er i ro. Er det flere som opplever at det har tatt seg opp med kynnere? Hvor mange er det vanlig å ha iløpet av en dag? Hvor mange har dere iløpet av en dag, sånn ca? :) (21+4)
 
Jeg tror jeg hadde en på jobb forleden. Hadde en pasient som ble dårlig akutt og måtte gjøre endel tiltak på samme tid. Måtte ut og løpe for å få analysert en spesiell blodprøve og mens jeg ventet på analysen fikk jeg litt vondt i magen og den ble hard. Var øm i magen etterpå, men det ga deg på vei hjem i bilen.
Synes det var litt ekkelt at dette skjedde i en presset situasjon... Dem har vi mange av på jobben.
 
Hvis jeg har en veldig aktiv dag så får jeg kynnere bare av å bevege meg litt i den/de påfølgende dagene. Da kan jeg ha mange i timen :bag: Prøver å justere aktiviteten så jeg ikke får så mange kynnere, men med tanke på bmi før svangerskapet og Foreløpig vektøkning så er det balansegang med at jeg også bør holde meg i en del aktivitet (så mye bekkenløsningen tillater). Og så har jeg en aktiv 3åring som jeg har alene på dagene nå når barnehagen er stengt og mannen fortsatt jobber.
 
Back
Topp