Kynnere

Veldig usikker på hva jeg skal kjenne etter, så vet faktisk ikke
Men har hatt en del "krampe" i høyre sides "indre" magemuskler, f.eks. når jeg nyser eller gjør noe anstrengende. Forsvinner ganske kjapt når jeg "strekker" dem ut igjen
 
Usikker på om jeg har kynnere, tror jeg merket det ganske sent sist gang.
 
Tror kanskje jeg har hatt kynnere siden rundt uke 12, er 16 uker nå. Det kjennes ut som jeg får skikkelig krampe i livmorområdet når jeg tisser, spesielt om blæra er veldig full. Magen føles også ganske hard når det skjer. Har ikke UVI, sjekket to ganger. Fikk den samme krampe-følelsen etter orgasme i dag. Jeg synes det er litt vondt da, men har hørt kynnere ikke skal være det:shy:
 
Hadde det fra uke 16 sist og ca samme nå. Var gravid samtidig som ei venninne som lå 12 uker foran meg og aldri hadde kynnere. På turer i bratt terreng måtte jeg alltid stoppe til det slapp taket pga ubehagelig press på blæra når det sto på, følte meg supergravid mens hun bare spankulerte avgårde :shifty:
Ikke veldig plagsomt enda, håper det drøyer før det tar seg opp :p
 
Tror kanskje jeg har hatt kynnere siden rundt uke 12, er 16 uker nå. Det kjennes ut som jeg får skikkelig krampe i livmorområdet når jeg tisser, spesielt om blæra er veldig full. Magen føles også ganske hard når det skjer. Har ikke UVI, sjekket to ganger. Fikk den samme krampe-følelsen etter orgasme i dag. Jeg synes det er litt vondt da, men har hørt kynnere ikke skal være det:shy:
Skal velikke være vondt, men kan være ubehagelige syns jeg...
 
Etter en runde på Google (i all min uvitenhet) har jeg funnet ut hva dette er og at det er noe jeg har støtt og stadig. Litt greit å skjønne hva det er ettersom jeg blei litt skeptisk når jeg våkna med dette en morgen og det var som en hard ball hadde forvilla seg inn i magen min og så ut som den ville ut på den ene siden:hilarious: Har heldigvis ikke noe vondt eller ubehag ved dette.
 
Back
Topp