Kynnere....

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Jeg vet det er normalt, men kjære vene.. hadde masse kynnere i begge mine tidligere svangerskap, men kan ikke huske at jeg har hatt så mye, så tidlig (15+2).

satt å så på TV, måtte tisse, holdt meg litt for lenge og ble brått skikkelig dårlig. Kvalm, svimmel, brant øverst i magen og skjelven. Var på do og etterpå satt jeg i sikkert 15 minutter med en steinhard livmor og skikkelig uggen i hele kroppen.. er det her normalt? Flere som har mye kynnere, og evt såå tidlig i svangerskapet?

Hatt mye kynnere siden igår! Var hos jordmor idag, så blir testet for uvi. Førstegangsfødene, så aldri kjent det før. Men det er helt klart kynnere sa jordmor.

Har du testet for UVI? Kan gi lignende symptomer når du er gravid.
Ja, for et par dager siden. Men det er ikke det. Hatt kronisk uvi siden jeg var 14, frem til jeg var 27/28, så vet hvordan det er:hilarious: hatt ekstremt med kynnere i alle svangerskap, syns bare det var så tidlig og de varer så innmari lenge mot det jeg kan huske fra tidligere.. skal ta det opp med jm og altså.

Jeg kan ikke huske å ha hatt en eneste kynner i mitt første svangerskap. Skjønte derfor ikke hva som skjedde da det plutselig stramma seg i magen for noen uker siden. Men så gikk det opp for meg at det kanskje var kynnere og da var jeg i uke 15. Jordmor sa det var normalt ihvertfall da jeg fikk spurt henne. Har det ikke kjempeofte og det er ikke veldig plagsomt. Men merker det jo godt når det strammer seg helt i magen/livmora.

Back
Topp