Kynnere?

Miramis123

Blir kjent med forumet
De siste dagene har jeg hatt masse av noe som kjennes ut som svake kynnere..(har 2 barn fra før) er det andre som har det? Jeg er 5+5 idag.. veldig bekymra da symptomene mine er mye svakere nå enn de var i helga.. Har tul 20mai.. Det er veeeldig lenge til..
 
Eg har og følt litt på det de siste dagene. Eh har jo selv tenkt at pga blødning mandag var det kroppen som jobbet mot seg selv og at det var negativt. Men når eg fikk se hjerte aktivitet i dag tenker eg at det heller bare er livmoren som er i endring og strekker seg. Alt er nok fint :Heartred
 
Eg har og følt litt på det de siste dagene. Eh har jo selv tenkt at pga blødning mandag var det kroppen som jobbet mot seg selv og at det var negativt. Men når eg fikk se hjerte aktivitet i dag tenker eg at det heller bare er livmoren som er i endring og strekker seg. Alt er nok fint :Heartred
Åh,Tusen takk,det var godt å høre! Jeg har ikke hatt no blod,så får prøve å tenke som du sier:Heartred
 
Imårå e eg 10+0 å eg har hatt kynnere i ganske mange uker allerede.. Begynte veldig tidlig her denne gangen. Va på ultralyd på onsdag og alt va heilt fint ❤️ så trenge ikkje å ver negativt. Mye som strekkes inni der
 
Jeg har også kjent på noe som kan tenkes er kynnere, eller strekninger i livmoren. Jeg har hatt det fra uke 4-5, er nå 9+3 og alt ser ut til å se bra ut! Nevnte det for legen på kontroll, og hun sa det var normalt å kjenne på strekninger i livmoren :)
 
Jeg har ikke kjent noe i det hele tatt. Betyr det dårlig tegn ?!
 
Sniker: jeg er 21+3 og har enda ikke kjent én kynner :p
Nei,med de to andre graviditetene mine har jeg ikke kjent kynnere før ca midtveis,var derfor det var så snålt å kjenne dem nå.. Har snakka med jordmor,og det er visst ikke uvanlig å kjenne dem så tidlig når man har hatt fler før.. de er der visst hele svangerskapet,men man merker dem ikke stort sett!
 
Med de andre to,har jeg ikke kjent kynnere før laaangt ute i graviditeten,var derfor jeg ble så usikker nå.Så du trenger ikke være bekymra fordi du ikke har kynnere ihvertfall.

Skjønner, har også vært gravid tidligere med mitt første ikke kjent noe før langt ute i graviditeten, nesten mot slutten. Begynte å lure, om kanskje man kjenner det tidligere med andre svang.
 
Back
Topp