Kynnere

Milloo

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg er andre gangs men i mitt første svangerskap så merket jeg aldri kynnere så har aldri skjønt hva det egentlig er :p før no siste uken. Da har jeg fått en del kynnere som jeg kjenner. Spesielt når jeg går eller gjør noe. De siste dagene har de begynt å komme også når jeg ligger i ro eller sitter . Eller med en gang jeg reiser meg opp i fra sitte/liggestilling :p de er ikke vond , men kjenner bare det strammer godt rundt magen når de kommer. Føler litt at det er modning til fødsel :p selv er jeg bare 33 uker så han må bli der værtfall 4 uker til. Men er litt spennende syns jeg :p noen andre som har dette?
 
Har hatt kynnere i mange uker allerede. Hvertfall fra uke 20 :) Nå har jeg de hyppig daglig, med en del nedpress og kynnerne er intense og småvonde til tider. Trenger ikke å være modning som åpner til fødsel, men livmor som øver seg på sammentrekningene. Hadde kynnere i første svangerskap også, men de var ikke like intense :p
 
Jeg har hatt kynnere siden uke 16, og er førstegangs :dead: Det er livmora som trener seg på fødsel, så det trenger ikke ha noe med modning å gjøre. Kynnerne mine har de siste ukene derimot blitt kraftigere og hyppigere enn de var før, og kommer like fort om jeg ligger og slapper av på sofaen eller om jeg går en tur. Så det kan jo være at de blir kraftigere jo nærmere man kommer fødselen :)
 
Har hatt kynnere i mange uker allerede. Hvertfall fra uke 20 :) Nå har jeg de hyppig daglig, med en del nedpress og kynnerne er intense og småvonde til tider. Trenger ikke å være modning som åpner til fødsel, men livmor som øver seg på sammentrekningene. Hadde kynnere i første svangerskap også, men de var ikke like intense :p
Hehe, er nok bare ønske tenking fra min side da :p begynner å bli klar for å bli ferdig. Hehe
 
Hender magen strammer seg på ei side. Lurer på om det er kynnere eller baby som presser seg utover med rompa feks?
 
Har hatt kynnere lenge, og har det fortsatt. 35+1 i dag, og de blir bare mer og mer ubehagelig, og kommer av absolutt alt. :woot: Hadde det slikt med første også, men ikke like hyppig
 
Hender magen strammer seg på ei side. Lurer på om det er kynnere eller baby som presser seg utover med rompa feks?

Tror det kan være baby, for ved kynnere strammer hele livmora seg og blir hard ☺️ Jeg får ofte en rumpe skvisa ut på en side her også, så det blir hardt og ubehagelig
 
Back
Topp