Kynnere

Akkurat nå så kjenne jeg hele livmoren blir hard som en ball, varer i noen sekunder og så slipper den. Når magen blir større så blir hele magen stram og hard og må vente til den er over før jeg kan bevege meg igjen. De er veldig plagsomme etterhvert jo lenger ut i svangerskapet man kommer. Ikke alle som får dem. Jeg har hatt hvert svangerskap og masse av dem. Må følge med om jeg får mer av å starte i jobb igjen eller om det går fint nå :)
Hørtes ikke behagelig, nei...! Takk for svar :) Da vet jeg gjerne hva der er hvis jeg opplever det etterhvert :p

Hørtes ikke behagelig, nei...! Takk for svar :) Da vet jeg gjerne hva der er hvis jeg opplever det etterhvert :p
Det trenger ikke å være ubehagelig altså. Jeg hadde kynnere når jeg trente fra ca uke14 sist, men jeg skjønte ikke at det var kynnere før helt på slutten av svangerskapet. Jeg kjente at livmor/mage ble hard og at det var en uvant opplevelse, men ikke så ubehagelig at jeg måtte avbryte trening eller noe.

Vet at kynnere kan være veldig ubehagelig for noen altså, var nok derfor jeg ikke forsto hva det var. Men det trenger ikke å være ubehagelig :)

Back
Topp