Kynnere

Gravidstudent

Blir kjent med forumet
Puh! Det siste døgnet har kynnerne blitt veldig hyppige, og litt sterkere enn tidligere. I går kveld var det jo oftere kynnere enn det var "vanlig" mage Og dette selv om jeg satt helt i ro i godstolen, så jeg var forberedt på at det kanskje skulle skje noe ila natten, men det kan vel drøye lenge enda..
Er det flere her som fortsatt venter, og tolker alle tegn som at det er fødsel på gang?
Jeg har ikke termin før 31.august, så det kan jo i verste fall være over 4 uker igjen
 
Puh! Det siste døgnet har kynnerne blitt veldig hyppige, og litt sterkere enn tidligere. I går kveld var det jo oftere kynnere enn det var "vanlig" mage Og dette selv om jeg satt helt i ro i godstolen, så jeg var forberedt på at det kanskje skulle skje noe ila natten, men det kan vel drøye lenge enda..
Er det flere her som fortsatt venter, og tolker alle tegn som at det er fødsel på gang?
Jeg har ikke termin før 31.august, så det kan jo i verste fall være over 4 uker igjen

Jeg har også kynnere mer enn jeg har vanlig mage om dagen :p Annet enn økt utflod (slimproppen litt etter litt?) skjer det ikke stort... en uke til termindato.
 
Jeg har sterkere kynnere og menssmerter i tillegg. Er 38+2 idag og er ganske klar å møte lille!
 
Ingen kynnere, men krysser fingrene hver gang jeg kjenne noe ubehag eller uvante følelser :rolleyes: 6 dager til termin så hadde vært kjekt hadde det skjedd noe denne uken som kommer, men har heller troen på at det isåfall skjer noe uken etterpå :laughing002
 
Hatt det i over 3 uker. Hatt noen dager helt uten nå og ventet enda mer da. Skjedde det samme sist og da kom han en uke etter at kynnere slutta.
 
Sånn hadde jeg det på slutten forrige gang også.. Håper du slipper å vente i 4 uker, masse lykke til med siste innspurt :)
 
Jeg har også termin 31, august :) Kjenner at jeg har mer og mer vondt i nedre del av magen. En del mensmurring og det jeg tror er nedpress og kynnere. Det er ganske ubehagelig og slitsomt til tider synes jeg. Tror egentlig ikke det skjer noe på lenge, er forberedt på å gå over termin.
 
Samme her! Harde kynnere, oftere enn før, må liksom stoppe helt opp hvis jeg er i bevegelse når det kommer, de er ikke regelmessige men kjenner definitivt en forandring fra hvordan de har vært tidligere i svangerskapet.

Spennnede å kjenne på kroppen at det går mot slutten! Selv skal jeg ha pks veldig snart, men ting kan jo sette i gang før den tid :happy:
 
Back
Topp