Kynnere??

87camilla

Betatt av forumet
Oktoberlykke 2019
Hei! Er 13+4 I dag. I natt hadde jeg veldig vondt i magen. Heldigvis ikke vondt i ryggen. Det kommer som tak. Litt som rier kjennes det ut som. Dette går ikke over før jeg får gjort nr 2 og da er det diaré til slutt. Hold på over en halv time. Kan det være kraftige kynnere? Jeg husker jeg hadde forrige svangerskap å, men det er 9år siden og da tok jeg det ikke opp med noen og det kom seinere.

Noen som har opplevd lignende?
 
Jeg opplever kynnere som mini-rier som beveger seg oppover eller nedover magen, og så blir magen hard. Dette gir seg om jeg setter meg ned om jeg står, stopper opp om jeg går osv. Aner ikke om kynnere kan kjennes ut på noen annen måte.

Magekramper kan kjennes ut som svake rier, fordi de kommer i tak. Det er ikke det rett og slett? Er jo mye surr med magen nå når vi er gravide.
 
Første tanken min var mageknip ikke kynnere. Jeg blir iallefall sånn rett før jeg må springe på do. De gjør sykt vondt også.
 
Ja, kan være mageknip. Kommer mange "rier" før proppen går.

Hører alle snakker om kynnere, men kan ikke huske å hatt merkbare stramninger i magen i forrige svangerskap. Når Google prøver å hjelpe meg så leste jeg at kynnere kunne være vonde, men ikke hvordan vondt.
 
Ja, kan være mageknip. Kommer mange "rier" før proppen går.

Hører alle snakker om kynnere, men kan ikke huske å hatt merkbare stramninger i magen i forrige svangerskap. Når Google prøver å hjelpe meg så leste jeg at kynnere kunne være vonde, men ikke hvordan vondt.
Det er ikke alle som merker kynnerne selv om alle har de :) jeg hadde aldri vondt sist, og skjønte ikke at det var det jeg fikk før jeg leste om stram mage. Nå kjenner jeg de igjen, men det er ikke vondt nå heller. Enda i hvertfall :smiley-angelic001
 
Back
Topp