Kynnere?

Pingis

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junibarna 2019
Andre som ofte kjenner at magen strammer seg veldig, bare en f.eks bøyer seg ned for å plukke opp ting? Ofte det kjennes ut som kynnere bare ikke like kraftige
 
Kynnere stadig vekk her ☺️ I følge JM ikke farlig så lenge de bare er ubehagelige og ikke vonde ☺️
 
Kynnere mange ganger per dag. Spesielt viss jeg går litt for fort eller raske bevegelser av noe slag. Men kan også komme når jeg ligger helt i ro på sofan. Helt likt fra sist gang. Ubehagelig men ufarlig:)
 
Jepp. Kommer ofte når jeg legger meg på sofaen for å slappe av også.. :hungover:
 
En del kynnere her også nå. På lørdag var de såpass sterke at jeg og mannen trodde det var milde rier :hilarious:
 
Sliter også med å bøye meg pga press i magen :) Hatt kynnere fra uke 20, noen av dem setter seg i ryggen og.

I går kveld hadde jeg 4-5 stk på en halvtime, ganske kraftige o_O
 
Har ikke noe særlig kynnere som jeg kjenner. Men er ubehagelig å bøye seg fremover ja.:)
 
Jeg vet ikke. Eneste er iblant når jeg er ute får jeg vondt i magen, men ikke tenkt på å kjenne om den blir hard. Går jo over når jeg krøker meg sammen og slapper av, men aner ikke hva det kommer av. :p
D høres jo like ubehagelig ut som kynnera :p
 
Kynnere mange ganger per dag. Spesielt viss jeg går litt for fort eller raske bevegelser av noe slag. Men kan også komme når jeg ligger helt i ro på sofan. Helt likt fra sist gang. Ubehagelig men ufarlig:)
Ja d kjeme vel bære oftare å oftare frammover :dance018:p
 
Sliter også med å bøye meg pga press i magen :) Hatt kynnere fra uke 20, noen av dem setter seg i ryggen og.

I går kveld hadde jeg 4-5 stk på en halvtime, ganske kraftige o_O

Går bære å grur mej til ej kjeme i høygravid magesize ej, når den allereide e so i veia :inpain:Kjedelig at du he hatt dei so lenge da :/ og at dei sette sej i rygge også..
 
Går bære å grur mej til ej kjeme i høygravid magesize ej, når den allereide e so i veia :inpain:Kjedelig at du he hatt dei so lenge da :/ og at dei sette sej i rygge også..

Haha, blir moro å se hvor stor denne magen kan bli ja :p

Går heldigvis fint, så lenge ikke de er veldig vonde og kommer tettere så er jeg fornøyd :)
 
Haha, blir moro å se hvor stor denne magen kan bli ja :p

Går heldigvis fint, så lenge ikke de er veldig vonde og kommer tettere så er jeg fornøyd :)
Ja her e d mage nr 3 å ej føle alt at den e nesten like stor som før fødsel sist :p eheh....so blir vel elefantflodhest til sommare :hilarious:
E nå bra d da :) krysse fingra for at dei ikkje blir verre da ;)
 
Ja her e d mage nr 3 å ej føle alt at den e nesten like stor som før fødsel sist :p eheh....so blir vel elefantflodhest til sommare :hilarious:
E nå bra d da :) krysse fingra for at dei ikkje blir verre da ;)

Første her, så aner ikke hva jeg går til :)
Men føler meg grei så langt, 30+1 og opp 9 kg. Men blir nok tyngre mot slutten, glad jeg slipper å gå høygravid i hele sommer i hvert fall :)
 
Første her, så aner ikke hva jeg går til :)
Men føler meg grei så langt, 30+1 og opp 9 kg. Men blir nok tyngre mot slutten, glad jeg slipper å gå høygravid i hele sommer i hvert fall :)
So kjekt da d ej savna mest frå då ej va gravid me første e å kunne legge mej å kvile når ej trengte/følte for d. No e d full rulle frå kidsa kjem frå bhg til dri legg sej å då går d somregel kort tid so he ej sovna på sofae :p

Ej hadde tredje trimester sommer 2014 å den sommare va so varm at ej huska alle butikka va utsolgt for alle bassengstørrelsa og det var tomt for vifter på alle butikka....då holdt ej på å krepere :dead:
 
So kjekt da d ej savna mest frå då ej va gravid me første e å kunne legge mej å kvile når ej trengte/følte for d. No e d full rulle frå kidsa kjem frå bhg til dri legg sej å då går d somregel kort tid so he ej sovna på sofae :p

Ej hadde tredje trimester sommer 2014 å den sommare va so varm at ej huska alle butikka va utsolgt for alle bassengstørrelsa og det var tomt for vifter på alle butikka....då holdt ej på å krepere :dead:

Hørtes varmt ut ja, huff :confused:
Er nok mer tungt å gå gravid med unger i hus enn uten ja, Hehe :)
 
Back
Topp