Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D høres jo like ubehagelig ut som kynneraJeg vet ikke. Eneste er iblant når jeg er ute får jeg vondt i magen, men ikke tenkt på å kjenne om den blir hard. Går jo over når jeg krøker meg sammen og slapper av, men aner ikke hva det kommer av.
Kynnere stadig vekk her I følge JM ikke farlig så lenge de bare er ubehagelige og ikke vonde
Ja d kjeme vel bære oftare å oftare frammoverKynnere mange ganger per dag. Spesielt viss jeg går litt for fort eller raske bevegelser av noe slag. Men kan også komme når jeg ligger helt i ro på sofan. Helt likt fra sist gang. Ubehagelig men ufarlig
Ej he heldigvis ikkje fått dei mens ej slappa av, enda...Jepp. Kommer ofte når jeg legger meg på sofaen for å slappe av også..
Oj! då ha ej blitt stressa vertfallEn del kynnere her også nå. På lørdag var de såpass sterke at jeg og mannen trodde det var milde rier
Sliter også med å bøye meg pga press i magen Hatt kynnere fra uke 20, noen av dem setter seg i ryggen og.
I går kveld hadde jeg 4-5 stk på en halvtime, ganske kraftige
Ja det er mulig detD høres jo like ubehagelig ut som kynnera
Går bære å grur mej til ej kjeme i høygravid magesize ej, når den allereide e so i veia Kjedelig at du he hatt dei so lenge da :/ og at dei sette sej i rygge også..
Ja her e d mage nr 3 å ej føle alt at den e nesten like stor som før fødsel sist eheh....so blir vel elefantflodhest til sommareHaha, blir moro å se hvor stor denne magen kan bli ja
Går heldigvis fint, så lenge ikke de er veldig vonde og kommer tettere så er jeg fornøyd
Ja her e d mage nr 3 å ej føle alt at den e nesten like stor som før fødsel sist eheh....so blir vel elefantflodhest til sommare
E nå bra d da krysse fingra for at dei ikkje blir verre da
So kjekt da d ej savna mest frå då ej va gravid me første e å kunne legge mej å kvile når ej trengte/følte for d. No e d full rulle frå kidsa kjem frå bhg til dri legg sej å då går d somregel kort tid so he ej sovna på sofaeFørste her, så aner ikke hva jeg går til
Men føler meg grei så langt, 30+1 og opp 9 kg. Men blir nok tyngre mot slutten, glad jeg slipper å gå høygravid i hele sommer i hvert fall
So kjekt da d ej savna mest frå då ej va gravid me første e å kunne legge mej å kvile når ej trengte/følte for d. No e d full rulle frå kidsa kjem frå bhg til dri legg sej å då går d somregel kort tid so he ej sovna på sofae
Ej hadde tredje trimester sommer 2014 å den sommare va so varm at ej huska alle butikka va utsolgt for alle bassengstørrelsa og det var tomt for vifter på alle butikka....då holdt ej på å krepere