Kynnere

Nutteputt♥️

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
♡Julekulene 2021♡
Hei jenter [emoji813]️

Er det noen av dere som sliter med kynnere enda?
Jeg hadde lite av dette i starten med førstemann, men nå, spesielt etter en lang gåtur og etter noen timer på jobb, så kommer det. Og de er liksom «stuck»!
Gjør jo ikke vondt, men er ubehagelig..
jeg blir jo enda mer anspent av det.
Er 12+6 i dag.

Hva gjør man med dette, da? [emoji848]

Hm. Jeg vet liksom ikke helt hva det er egentlig. :/ Kan hende jeg har opplevd det, men når jeg ikke har noe å sammenlikne det med, så blir liksom alt det jeg føler skjer rundt magen bare tomme uttrykk :p Har du noe legetime i nærmeste fremtid, eventuelt jordmor? :) kanskje de kan gi noen gode råd for hva som kan gjøres :)

Jeg vet ikke om det er det jeg har, men det murrer godt innimellom, føler området blir litt stramt på en måte. Er vel helst at livmoren vokser enda.

Er ikke så mye annet å gjøre enn å slappe av. Føler slike kynnere kommer litt periodevis.

Takker for svar!
Det resulterte i 100% sykmelding igjen.. Jeg blir faktisk kjempesliten av å gå slik [emoji53]
Håper dere slipper disse på ei stund. Jeg kan ta kynnerslaget for oss alle Iallfall ei lita stund..!

Husker jeg strevde med dette med første, var skikkelig slitsomt. Håper du føler deg bedre snart:Heartred

Jeg er 13+1 idag og i hele dag har livmoren blitt knallhard ved stress på jobb eller hjemme. Slet med både vonde og regelmessige kynnere sist, så håper det gir seg etterhvert..

Håper du blir bedre snart<3

Jeg er 13+1 idag og i hele dag har livmoren blitt knallhard ved stress på jobb eller hjemme. Slet med både vonde og regelmessige kynnere sist, så håper det gir seg etterhvert..

Håper du blir bedre snart<3

Takk, det samme!
Det har hjulpet å ha sykmelding, faktisk.. Men vil jo helst på jobb, da..!

Back
Topp