Kynnere

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Dere med fler svangerskap bark dere, hvordan er det med kynnere hos dere? Har dere født før termin med mye kynnere i svangerskapet?

Jeg har ei på to og merket ikke noe til kynnere iløpet av det svangerskapet.
Siste uken har kynnerne økt veldig på. Jeg tror ikke det er noe fødsel på gang før om ei stund til for de er ikke vonde og er kun i uke 35., men jeg kan nesten ikke bevege meg før de begynner. Eneste som hjelper er å ligge helt i ro. Hodet er allerede festet og har mye nedpress.
Håper det virkelig er kroppen som gjør seg klar og at det ikke er alt for lenge til lillesøster er klar til å komme ut!!

Jeg var plaget med masse kynnere i forrige svangerskap, var vel egentlig ganske likt som denne gangen. Fødte en uke før termin med forrige.

Hadde mye og ofte med de to første. De kom noen dager over. Nå har jeg lite, men de som kommer er kraftigere.

Hadde ikke kynnere som jeg kjente med første, mye med nummer to og han kom tre dager før oul-termin.
Har godt med kynnere denne gangen også, men har født til ca termin begge gangene så ingen forhåpninger eller ønsker om at mini kommer tidligere her;)

Hadde mye kynnere med førstemann, var mot slutten sm 80% og måtte stoppe fordi de gjorde så vondt når jeg gikk lengre distanser. Var på sjekk på sykehuset fordi de gjorde vondt, men de hadde ingen effekt på livmormunnen. Han kom to dager over termin. Har mye kynnere også denne gangen, men var ekstremt i en periode pga psykisk stress. Er nå 50% sm og merker stor bedring både i mengde og intensitet. Har nå ingen som er vonde lengre, ca 10 ubehagelige og en del som jeg ikke kjenner noe til uten at jeg plutselig kjenner at magen er hard. Forventer ikke noe annet enn at frøkna kommer rundt termin:)

Med andre mann hadde jeg mye kynnere, maserier. Nå har jeg det men ikke like mye og intens som sist.

Hadde ingen kynnere med førstemann, fødte 10 dager over termin, hadde 1 kynner med andremann og fødte 7 dager over termin :)Nå er jeg i uke 36+3, og har ikke hatt / fått noen kynnere enda :)

Som jeg fryktet da [emoji85] bare å belage seg på å vente ei god stund til [emoji28]

Hatt maaaasse kynnere og maserier med nr 2. Var bombesikker på at fødsel var på gang i ettermiddag (er 38 +4) men det var dessverre falsk alarm og ble sendt hjem fra sykehuset etter 1,5t observasjon. :-/

Hadde regelmessige sammentrekninger i 4 timer men roet seg da vi kom på sykehuset ☹️ Eneste «trøsten» var paralgin forte stikkpille som jeg fikk mot smertene

Hatt maaaasse kynnere og maserier med nr 2. Var bombesikker på at fødsel var på gang i ettermiddag (er 38 +4) men det var dessverre falsk alarm og ble sendt hjem fra sykehuset etter 1,5t observasjon. :-/

Hadde regelmessige sammentrekninger i 4 timer men roet seg da vi kom på sykehuset ☹️ Eneste «trøsten» var paralgin forte stikkpille som jeg fikk mot smertene

Åå så kjedelig og slitsomt å gå slik :(
Sjekket de om det var noe tegn til modning/ åpning? Håper ikke det drøyer for lenge for deg! Jeg vil jo gjerne knipe igjen til uke 37, men etter det så er jeg veldig klar !

Åå så kjedelig og slitsomt å gå slik :(
Sjekket de om det var noe tegn til modning/ åpning? Håper ikke det drøyer for lenge for deg! Jeg vil jo gjerne knipe igjen til uke 37, men etter det så er jeg veldig klar !

Håper virkelig det setter igang snarest

Jeg ble sjekket to ganger, først idet jeg kom og så før jeg ble sendt hjem. Det var litt åpning når jeg kom inn men ikke nok og mormunnen min var fortsatt 3cm. dessverre ble det ikke forandring iløpet av to timer. I tillegg var det var fullt på føden så da ble jeg sendt hjem igjen med en ekstra paralgin forte som jeg skal ta ved midnatt så jeg forhåpentligvis får sove litt.
Nå er det syyyykt mye liv og røre i magen og jeg håper at de 2 sjekkene fører til at noe starter - begynte å småblø etter siste «røyking» så håper det blir baby iløpet av helgen!

Håper virkelig det setter igang snarest

Jeg ble sjekket to ganger, først idet jeg kom og så før jeg ble sendt hjem. Det var litt åpning når jeg kom inn men ikke nok og mormunnen min var fortsatt 3cm. dessverre ble det ikke forandring iløpet av to timer. I tillegg var det var fullt på føden så da ble jeg sendt hjem igjen med en ekstra paralgin forte som jeg skal ta ved midnatt så jeg forhåpentligvis får sove litt.
Nå er det syyyykt mye liv og røre i magen og jeg håper at de 2 sjekkene fører til at noe starter - begynte å småblø etter siste «røyking» så håper det blir baby iløpet av helgen!

Vi går for baby iløpet av helgen [emoji173]️[emoji173]️ masse lykke til og håper ikke det drøyer for lenge nå!!
Håper du får sovet i natt!

Back
Topp