Kynnere

Med siste mann hadde jeg av og på kynnere fra ca uke 15 og ut svangerskapet [emoji28] noen ganger langvarige, noen ganger kortvarige [emoji4]

Her om dagen lå jeg helt stille på sofaen og hadde kynnere hvert 2-5 minutt i en times tid. Da begynte jeg å lure.
Ellers kommer de ofte så fort jeg anstrenger meg, løfter eller lignende. De gjør ikke vondt og slipper ganske fort, så er ikke bekymret føler jeg. Men litt ubehagelig er det jo :)

Ikke kjent så mye til det ennå. Har termin 3. Januar, så er litt på begge gruppene :)
Men lurer på om jeg kjente det i går, om det var det jeg hadde. Gikk en times tur i skogen, og følte magen knøt seg på en måte. Litt sånn trykk nederst i magen. Kan det være det?

Ja Det er mest sannsynlig det.

Jeg har kynnere ganske så ofte, har hatt det i noen uker nå. Kommer plutselig uavhengig om jeg sitter, står eller går.

Lurer på om det er kynnere jeg har nå? Vondt å rette seg opp og vondt å gå og løfte beina sånn plutselig! Mest på venstre side..

Sitter her med samme tanke. Litt redd for at det er rie og ikke kynner. Ga det seg hos deg?

Det ga seg etter en liten gåtur i skogen, og sofaen da jeg kom inn :) Merkelige greier. Hvordan gikk det hos deg?

Back
Topp