Kynnere (?)

Lotty

Glad i forumet
Er det mulig å få kynnere tidligere dersom man er andre- eller fleregangs? Evt hvor tidlig?

Kynnere er livmorens forberedelse på fødselen og er mest vanlig å oppleve i begynnelsen og slutten av svangerskapet (1. Og 3. Trimester ) når livmoraktiviteten er størst, så ja det er helt normalt :-)

Første svangerskap begynte kynnerne i uke 14, nå er jeg 7+3 og har hatt av og til, men helst etter anstrengelser..

Kynnere er livmorens forberedelse på fødselen og er mest vanlig å oppleve i begynnelsen og slutten av svangerskapet (1. Og 3. Trimester ) når livmoraktiviteten er størst, så ja det er helt normalt :)
Kan det være det jeg kjenner? Selv om jeg kun er i uke 9? Jeg har samme følelsen som ved kynnere senere i forrige svangerskap, men det er ikke så "hardt" som da. Bare en litt ubehaglig følelse. Kjenner det bare på kvelden når jeg ligger....

Kan godt være det. Det er jo ikke hardt for du kjenner jo ikke livmoren enda :)

Kan godt være det. Det er jo ikke hardt for du kjenner jo ikke livmoren enda :)
Livmoren stikker så vidt opp av bekkenet nå i følge jm. Synes det var tidlig,men så er jeg 157 høy. Ved forrige svangerskap kom den ikke opp fra bekkenet før uke 12. Jaja ikke godt å vite :-p

Back
Topp