Kynnere

Dropset

Betatt av forumet
hvor tidlig kan man kjenne kynnere? Er 3dje barnet for min del og er 19 fullgåtte uker. Begynt å kjenne at magen strammer seg og at jeg blir "sliten" nederst ved magen. Kan ikke huske at det startet så tidlig før:p

Livmoren har sammentrekkning allerede helt i starten av svangerskapet.. Når man kjenner deter litt individuelt, de fleste merker mest i siste halvdel og mot slutten av svangerskapet..
Selv har jeg hatt merkbare kynnere siden uke 14, periodevis plagsomme fra rundt uke18..

Jeg hadde ingenting sist svangerskap. Men denne gangen har jeg merka det siden uke 12 eller noe. Å syns det er sååå slitsomt!

Jeg har hatt det siden uke 13 eller noe tror jeg. Har det veldig ofte og syns der er kjempe slitsomt :/ Er førstegangs 20+0 om 30 min)

Jeg har begynt å kjenne kynnerne mine først nå. Dvs nå skjønner jeg at det er det som skjer. Har kjent samme tidligere, men da har jeg ikke visst hva det var.
Går heldigvis fort over, for jeg holder pusten litt hver gang. Er jo ikke direkte vondt, men jeg må liksom stoppe opp og la det passere før jeg fortsetter med det jeg drev med.

Har vel kjent de siden uke 18ish. Førstegangs. Synes det er bra kroppen sier ifra for jeg er fæl til å stresse ;)

Jeg har hatt kynnere siden ca. uke 12. Med førstemann hadde jeg det fra ca. uke 18.

Back
Topp