Kynnere?

Har vært plaget med ubehagelige kynnere siden uke 18. Våkner av de på nettene og har måtte stoppe opp ved gange. Forsøkt å telle de men kommer ut av telling hver gang. Men har hvertfall flere i timen, noen veldig ubehagelige mens andre er greie. Blitt fortalt at det er veldig individuelt. Noen kjenner de jo ikke engang.

Jeg har begynt å få kynnere nå, tror det er det jeg har i alle fall. Men de kommer alltid i forbindelse med at jeg må skikkelig tisse, og bare da! Flere som har det sånn?

Ja har hatt kynnere siden uke 20 er gravid for andre gang :) men vet at det ikke er no farlig bare ubehagelig:)

Har hatt kynnere siden uke 12-13, de kommer når jeg går en del, når jeg stresser på andre måter, når jeg må tisse, hvis jeg har mageknip og når jeg legger meg (enten det er på sofaen eller i senga). Det verste er at jeg mister litt pusten av dem, særlig om jeg sitter bakoverlent eller ligger. Får et ekkelt press/sug fra magen, til brystet, halsen og opp i hodet. Hadde det ikke slik sist gang, men da hadde jeg til gjengjeld vondere og hyppigere kynnere.

Har masse kynnere hele tiden, skal ikke mer enn stillingsendring til for å utløse det. De er stort sett ikke ubehagelige, men hvis jeg anstrenger meg litt for mye (går for fort i motbakke, løfter tungt etc) blir de lengre og mer ubehagelige. Sist skikkelige treningsøkt måtte jeg gi meg, og da tok det flere timer liggende på sofaen før det roet seg....

25+4 i dag og føler meg helt sprengt! Jordmor mente kanskje jeg var mer sliten enn jeg har godt av og anbefalte 100 % sykmelding en periode.

Ikveld har jeg hatt flere ubehagelige kynnere, ikke morsomt.. Nå har jeg lagt meg rett ut på sofaen i håp om at det Ikke kommer flere:)

Jeg bør nok kanskje begynne å ta det litt mer med ro snart, hadde 6 kynnere på litt over en halvtime på lørdag.. Er flink til å skrive ned klokkeslett, da jordmor ville jeg skulle kartlegge det, siden jeg er så mye plaget. Noen dager merker jeg nesten ingen ting, andre dager er det så godt som konstant. Får en nå i skrivende stund, gjør ikke vondt, men er sinnssykt ubehagelig..

Back
Topp