Kynnere?

englemamma18

Elsker forumet
Noen her inne som har fått kynnere enda? Jeg er 14+5, og ganske sikker på at jeg har kynnere. Magen blir stram og knallhard, så forsvinner det etter en liten stund.

Noen her inne som har fått kynnere enda? Jeg er 14+5, og ganske sikker på at jeg har kynnere. Magen blir stram og knallhard, så forsvinner det etter en liten stund.

Så tidlig? Jeg er bare i uke 11+3, så jeg har ikke kjent noe, men trodde ikke de begynte så tidlig :o

Vet ikkje hva jeg kjenner jeg, men får noe krampelignende når jeg trener og "løfter" (i den grad jeg løfter noe) :) er 14+6, merka det de siste dagene, men mulig det bare er slik.

Jeg er bare 14+4 i dag og har merket kynnere i ca. en uke, mest på kveldstid. Ble "plaget" av kynnere veldig tidlig i mitt første svangerskap også, så det er vel ikke så rart at det begynte enda tidligere denne gang. :)

Jeg har hatt slike I noen uke nå.. er I uke 13+6 nå.. Får det etter å ha spist meg mett, eller mye gåing eller lette løft på jobb... Vet ikke om det er kynnere, men magen bli veldig hard, å slipper opp igjen ettervert..

Sist gang etter hyggestund ble det kynnere resten av kvelden og halve natten :o så blir nok rolig på den fronten

Her har det ikke vært noe hyggestund på lange tider, så jeg vet faktisk ikke om det trigger her :p
Her har det igrunn vært ganske lite xD og hjalp ikke akkurat på xD noen har bare mye. Ikke lett å vite hvorfor

Får det ofte når jeg våkner om morgenen. Hadde noen skikkelig vonde på jobb en dag, men det er noen uker siden nå

Jeg drar frem denne tråden litt igjen, siden vi nå har kommet litt lengre på vei (jeg er nå 26+1) :happy:
Jeg er litt nysgjerrig på hvor vanlig dette er, så;
Hvor mange plages med dette, og i hvor stor grad?

Jeg har hatt det nå og da (uten å vite at det var det), men den siste uken har jeg hatt det nesten konstant så lenge jeg har gjort andre ting enn å ligge eller sitte rolig. Til slutt måtte jeg gå hjem fra jobb, og etter 1 1/2 dag på sofaen kunne jeg gå litt igjen uten at det kom med en gang. Har pratet med jordmor, så jeg vet det ikke er farlig, bare utrolig ubehagelig o_O
Så, hvem fler?

Back
Topp