englemamma18
Elsker forumet
Noen her inne som har fått kynnere enda? Jeg er 14+5, og ganske sikker på at jeg har kynnere. Magen blir stram og knallhard, så forsvinner det etter en liten stund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen her inne som har fått kynnere enda? Jeg er 14+5, og ganske sikker på at jeg har kynnere. Magen blir stram og knallhard, så forsvinner det etter en liten stund.
noen får det tidlig, andre seint, og noen får ikke kynnere i det hele tatt...Så tidlig? Jeg er bare i uke 11+3, så jeg har ikke kjent noe, men trodde ikke de begynte så tidlig
Kynnerne begynte hos meg i uke 14, tenkte også at dette var unormalt tidlig! Men igjen så er vel alt normaltNoen her inne som har fått kynnere enda? Jeg er 14+5, og ganske sikker på at jeg har kynnere. Magen blir stram og knallhard, så forsvinner det etter en liten stund.
Jeg har bare aldri hørt om det så tidlig, så synes det var pussig. Men da er vi flere i samme båtKynnerne begynte hos meg i uke 14, tenkte også at dette var unormalt tidlig! Men igjen så er vel alt normalt
Her strammer magen seg og blir steinhard, går som oftest vekk etter 10-20 minutterVet ikkje hva jeg kjenner jeg, men får noe krampelignende når jeg trener og "løfter" (i den grad jeg løfter noe) er 14+6, merka det de siste dagene, men mulig det bare er slik.
Her har det ikke vært noe hyggestund på lange tider, så jeg vet faktisk ikke om det trigger herSist gang etter hyggestund ble det kynnere resten av kvelden og halve natten så blir nok rolig på den fronten
Her har det igrunn vært ganske lite xD og hjalp ikke akkurat på xD noen har bare mye. Ikke lett å vite hvorforHer har det ikke vært noe hyggestund på lange tider, så jeg vet faktisk ikke om det trigger her
Jeg fikk beskjed at det kan trigges av trening eller hard fysisk aktivitet, og løft og sånn. Fikk da høre at det kan være et tegn på at man bør roe litt nedHar kynnere når jeg trener. Vet ikke om det betyr noe?