Kynnere?

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
hadde veldig vondt nederst i magen ista, på høyre side. Kjente også på det verste at det var vondt i korsryggen å. Måtte bare legge meg i senga å bli der til det var bedre, ble litt svakere men har kjent en del smerte der hele dag, er ikke vondt nå men mer ubehagelig sånn innimellom:) kan dette være kynnere eller livmoren som strekker seg kanskje? Når bør man evnt ringe føden å høre med de?

Tenker at det kan være livmora som strekker seg, jeg har også hatt litt lignende smerter som du beskriver i det suste og tror at det er det. Ved kynnere så strammer hele livmora seg.

Høres kanskje mer ut som ligamentsmerter? Når jeg har kynnere er det iallefall mer et press i hele magen.

Høres kanskje mer ut som ligamentsmerter? Når jeg har kynnere er det iallefall mer et press i hele magen.

Ja kanskje det :) var liksom bare et område nederst i magen, ga seg ganske fort og ikke hatt noe idag. Idag merker jeg at jeg bare er litt øm der :) foreløbig vartfall :)

Det hørtes ut som lingsmentsmerter.

Hadde det vært kynnere ville du merket at hele livmoren ble hard og spenner seg :)

Jeg har hatt kynnere en stund nå! Oftere og oftere faktisk! Men ikke vondt enda, magen strammer seg og jeg blir helt tung i ansiktet og kroppen og så går det over, slike kynnere hadde jeg ifjor også da jeg fikk min tredje, med andre fikk jeg bare kynnere dagen før fødsel og med førstemann hadde jeg masse vonde kynnere de siste ukene,

Back
Topp