Kynnere..?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Har de siste dagene slitt med kynnere på kveldstid. Hele magen strammer seg og er litt ubehagelig. Nå sitter jeg igjen med kynnere men nå murrer det skikkelig også. Hadde jeg vært 30 uker lenger i svangerskapet hadde jeg trodd fødsel snart var på gang :o

Noen som har erfaring med dette?

Har ikke fått kynnere ennå. Men er bare 12+2. Sist svangerskap fikk jeg kynnere fra uke 14 ca til fødsel, fikk høre at det var helt normalt:)

Kynnere og nedpress er gjerne være om man har vært gravid før har jeg hørt. Jeg har også opplevd litt stramming. Er 10+5 i dag. Men ikke unormalt :)

Jeg har også det. 13+6. Ofte når jeg reiser meg opp om morgenen eller ved trening( om det jeg driver med for tiden kan kalles det xsmile8)

Har merket litt kynnere jeg å. 11+1 idag. Hadde det ikke før halveis i svangerskapet sist. ..

Jeg hadde mye kynnere forrige graviditet. Ble sykmeldt fra november, hadde termin februar. Klarte ikke å gå/utføre noe arbeid uten å måtte stoppe opp og puste meg gjennom kynnerne. Ble veldig sliten og uvel av det også. Men de er helt ufarlige da :)

Back
Topp