Kynnere

Rog90

Glad i forumet
Noen som har begynt å få dette? Tror det er det jeg har fått litt i det siste, strammer seg litt i en liten kul nederst i magen, og blir hard før det slipper. Er på ingen måte vondt, litt ubehagelig bare. Er det kynnere, og flere som har det? Hvor ofte er det vanlig å ha det?

Høres veldig ut som kynnere, så er nok det du har :) Kynnere kan være like vanlig å få ofte som ikke, så vanskelig å si noe om hva som er normalt. De kommer oftere når man er i aktivitet og mindre når man er i hvile. Det er uansett helt normalt så lenge du ikke får vondt av de :) Nå er jeg andregangs og begynte med kynnere i uke 14, og har bare fått flere og flere. Noe som heller ikke er uvanlig for føergangsgravide :)

Her kommer og går de nå og da og har gjort det i mange uker. Som hun over sier så er alt normalt - så lenge de ikke er vonde!

Litt ubehagelig kan det nok være men ikke direkte vondt.

Jeg hadde kynnere hele timen jeg var på svømming... følte dette ødela litt treningen.. tok det opp med jordmor og hun sa jeg kunne ta magnesium tilskudd tilpasset dose for gravide☺jeg kan nå gjøre mer på svømming før de kommer☺

Jeg får de når jeg anstrenger meg eller når jeg sitter og slapper av. Litt hipp som happ :p Men, de vonde får jeg når det er stress på jobb :(

Back
Topp