Kynnere

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ja.

Ikke foreløpig. Fikk det ganske tidlig sist. Kraftige.
:-)

Hadde nesten ingen før mot slutten sist. Nå har de kommet snikende om morgenen eller ved mye bruk av musklene rundt livmoren.

Ikke merket noe...og kan egentlig ikke huske at jeg hadde noe særlig av det sist heller..

Ja, magen blir helt hard. For meg virker det som en sammenheng mellom det å være stresset/sliten.

Vet ikke egentlig helt hva det er! :)

Vet ikke egentlig helt hva det er! :)
Det er livmoren som strammer seg. Du merker at magen blir helt hard og det kan være litt ubehagelig. Det er ikke farlig, men et tegn på at man bør roe litt ned.

Jeg hadde omtrent ikke kynnere sist, kun et par ganger helt mot slutten når jeg styret mye. Denne gangen dukket de opp i uke 14.

Aldri hatt en eneste "ekte en"..
Hadde etter modningsakupunktur sist..

Ja! Fra uke 13 denne gang.

Ganske sikker på at jeg har hatt det et par ganger nå de siste dagene. Magen blir kjempe hard før den går tilbake til normalen igjen. Legger tidligere merke til det nå enn forrige gang.

Ja, får det tidvis når jeg blir anpusten, spesielt i oppoverbakker. Ellers er keg foreløbig ikke plaget :)

Ikke som jeg vet :)

Jeg har hatt kynnere siden uke 14 denne gangen. De kom veldig tett den første uken, nå kommer de noen ganger om dagen (uke 17.) Jeg er spent på om de endrer seg når jeg startet å jobbe igjen om noen dager..

Back
Topp