Kynnere

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Har ikke hatt noen vonde, men merker magen strammer seg hvis jeg er sliten feks. Har også opplevd det når jeg er ute og går, hele magen strammer seg og det kjennes litt ut som sting/hold i hele nedre del av magen. Det er nokså ubehagelig og går ikke over før jeg får satt meg ned.

Har hatt litt av og på i nokre veker, men dei siste dagane har det vore ganske harde, nokon gonger vonde, kynnere. Heldigvis berre ein eller to og så sluttar det. Kjem som regel når eg sit i ro, viss eg er sliten eller føler meg stressa.

Jeg har vonde som kommer i tak, med strålende menssmerter nedover lårene. Er tredjegangs, så er naturlig med mer, men har for mye vondt og det er for tidlig at de skal komme taktvis, så har fått beskjed om mer ro og hvile.

Har hatt mye kynnere i dag! Kommet i tak gjennom hele ettermiddagen og kvelden... Ikke vondt da, bare ubehagelig... Tidligere har det bare vært en eller to så har det stoppet igjen...

Magen er veldig hard mot leggetid og har vært det hver kveld de siste to ukene.. Men uten smerter eller noe. Har fått et par kynnere når jeg har vært skikkelig tissetrengt? :P det er vel det eneste enda.. Er uke 26+2. Noe annet som er mer plagsomt i denne tiden, er smertene under brystkassa når livmora strekker seg. Au au! Hjelper ikke med en aktiv liten kravat som har funnet ut at det er gøy å sparke oppover :P

Ja, er 24 veker. Har vore veldig lat i joli, så når eg nå er litt meie aktiv, vert magen veldig stram og steinhard, men ikkje vondt da heldigvis :-)

Ja, fått det av og til. Men ikke sånn at det er veldig plagsomt enda :)

Back
Topp