Kynnere

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ja, får av og til hvis jeg reiser meg kjapt opp, eller ved fysisk aktivitet :) De gjør ikke vondt da, føler bare jeg mister kontrollen over livmora et lite øyeblikk :p

Hatt det lenge og får kynnere bare jeg ligger stille og skal snu meg :/ begynner å bli litt ubehagelige så prøve å ta det mer med ro kanskje.. :/

26 +3 i dag. Ikke kjent noen foreløpig!:p

Ja..uke 27 og har flere ganger daglig. Spesielt om jeg har gjort mye den dagen(husarbeid, vært ute med 2åringen, eller bare bøyer meg fram) Veldig ubehagelig og enkelte ganger må jeg "puste de bort" :-P hadde masse første gangen, men merket da bare at magen ble hard, var ikke ubehagelig eller noe.

Jeg er 26+4 i dag, men tror ikke jeg har hatt noen enda. Jeg er førstegangs så jeg aner jo ikke hvordan det kjennes ut heller.

Her er det masse, men ikke vondt da... Kjenner magen blir Stein hard og at det strammer en del... Kommer både når jeg er i aktivitet og om jeg ligger helt stille....

Har hatt det en god stund nå og det er veldig ubehagelig. Alt strammer seg i magen og blir sånn press :dead:

Back
Topp