Hvordan skal det gå framover når jeg allerede får kynnere bare jeg reiser meg fra sofaen?? Lavt blodtrykk, og studerer/jobber deltid til vanlig, så har jo fridager innimellom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge er du fullt sykemeldt? Og er det kynnerne som er grunnen liksom?Jeg har også masse kynnere. Sykemeldt fullt nå, og planen er over på svangerskapspenger. Har målt cervix, den er lang og lukket. Så ingen fare, bare ubehag. Har jo ei her på straks 21 mnd også.![]()
Nå er det ut mnd. Har veldige omorganiseringer på jobben, og derfor mener jm at jeg kan få svangerskapspenger pga stressende situasjon. Har risikosvangerskap i tillegg da. Skulle egentlig jobbe 50% ut mnd, men ble da fullt smldt pga kynnere og vondt bekken.Hvor lenge er du fullt sykemeldt? Og er det kynnerne som er grunnen liksom?
Ja for det er mulig å ha gradert svangerskapspenger? Jeg skjønner egentlig ikke helt hva det er, var bare jm som sa det var bedre, hvis jeg ikke ble bedre selv liksom..Da ville jeg nok vurdert gradert sykemelding. Jordmor sa til meg at mange og/eller kraftige kynnere er god grunn til svangerskapspenger. Man da må man vel ha mer fast jobb? Jeg er selv 50%sykemeldt i påvente av svar fra nav ang. 50% svangerskapspenger. Blir det ikke innvilget blir jeg å fortsette halvt sykemeldt ut svangerskapet-i samråd med lege og jm.
Ja, du kan få gradert. Hvis en får svangerskapspenger, slipper man å bruke opp sykepengene sine. Det er jm eller lege som søker for deg.Ja for det er mulig å ha gradert svangerskapspenger? Jeg skjønner egentlig ikke helt hva det er, var bare jm som sa det var bedre, hvis jeg ikke ble bedre selv liksom..
Du slipper å bruke opp rettigheter ift sykemelding, om noe skulle skje etter at barna har kommet til verden vil du ha rett på opptil et år sykemelding og ikke et år minus det du allerede har brukt oppJeg venter tvillinger og har også mye kynnere.. Er 100% sykemeldt og kommer antageligvis ikke tilbake i jobb før fødsel. Er i uke 23 nå.
Ingen har nevnt svangerskapspenger til meg, hva er forskjellen på det og sykemelding?