Kynnere...

Sistemann kommer i September :)

Sistemann kommer i September :)
Flere som sliter med å puste mens kynnerne pågår? De er ikke vonde, bare veldig ubehagelig og mens magen strammer seg er det veldig tungt å puste..

Har nesten ikke kynnere!! Så er ikke helt sikker på hvordan det kjennes:/ Bare kjenner at der strammer seg litt innemellom!! Har dere fått mer kynnere mot slutten av svangerskapet?

Har nesten ikke kynnere!! Så er ikke helt sikker på hvordan det kjennes:/ Bare kjenner at der strammer seg litt innemellom!! Har dere fått mer kynnere mot slutten av svangerskapet?
Det kommer vel litt oftere, spesielt dersom jeg går fra å ligge til bevegelse. Jeg merker at de blir lengre og litt kraftigere :)

Kjenner meg veldig godt igjen!

Vondt/tungt å puste, hjerteklapp og det kjennes ut som om pulsen min stiger ganske kraftig.. Om det faktisk er tilfelle vet jeg ikke.

Samme her! Som du sier så er det ikke alltid vondt men veldig ubehagelig, veldig press og tungt og puste
Akkurat sånn er det her også . Begynner å puste høyt så jeg hører meg selv for å ikke glemme å puste av all ubehag som kjennes noen ganger som om babyen kommer ut . Jeg hadde ikke kynnere da han satt i sete, etter at han ble snudd er det 2 forskjellige graviditet .

Back
Topp