Sistemann kommer i September :)
Sistemann kommer i September :)
Flere som sliter med å puste mens kynnerne pågår? De er ikke vonde, bare veldig ubehagelig og mens magen strammer seg er det veldig tungt å puste..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer vel litt oftere, spesielt dersom jeg går fra å ligge til bevegelse. Jeg merker at de blir lengre og litt kraftigereHar nesten ikke kynnere!! Så er ikke helt sikker på hvordan det kjennes:/ Bare kjenner at der strammer seg litt innemellom!! Har dere fått mer kynnere mot slutten av svangerskapet?
Samme her.Til tider kan det være tungt å puste mens jeg har kynnere, ja. Det kommer an på stillingen jeg befinner meg i
Akkurat sånn er det her også . Begynner å puste høyt så jeg hører meg selv for å ikke glemme å puste av all ubehag som kjennes noen ganger som om babyen kommer ut . Jeg hadde ikke kynnere da han satt i sete, etter at han ble snudd er det 2 forskjellige graviditet .Samme her! Som du sier så er det ikke alltid vondt men veldig ubehagelig, veldig press og tungt og puste
Signerer.Til tider kan det være tungt å puste mens jeg har kynnere, ja. Det kommer an på stillingen jeg befinner meg i