Kynnere

Kjedlig..:/ Har hatt det endel ganger jeg og nå.. Lurer på om jeg skal sykemelde meg fra jobb? Er litt ny i dette her, første barn..:)
Hør med legen :)kansje du burde hatt mindre på jobb?

Jeg er 3 gangs men har aldri vert plaget med Kynnere før..
De er ikle farlige da :) det er bare ubehagelig :)

Var masse plaga med VONDE kynnere sist. De skal ikke være vonde. Dette påvirka lmh min kraftig og lå på obsposten i 1 uke før jente kom 10-11 uker føt termin

Jeg hadde mye av det en periode, men har roet seg endel. Har nok, men kjenner det ikke like godt, bare hvis jeg går i oppoverbakker osv :)

Endel kynnere her også. Husk at de ikke er farlige, selvom de er ubehagelige. Men kan jo ofte være et tegn på at det er lurt å roe ned litt. Ville tatt det med i vurdering hos legen og hørt hva han/hun synes om evt sykemelding :)

Hvordan kjennes kynner ut? Mistenker at jeg har det, men aldri vært gravid før! Når jeg reiser meg opp så får jeg veldig stikking i magen på begge sidene og ofte på tvers av magen! Som om det stikker og så går det veldig fort over men kan komme tilbake igjen fort også!!

Hvordan kjennes kynner ut? Mistenker at jeg har det, men aldri vært gravid før! Når jeg reiser meg opp så får jeg veldig stikking i magen på begge sidene og ofte på tvers av magen! Som om det stikker og så går det veldig fort over men kan komme tilbake igjen fort også!!

Magen strammer seg og blir helt hard. Kan godt hende det er det samme som du synes kjennes som stikking! Det går fort over ja, og i perioder kommer det flere etter hverandre hos meg også.

Jeg har vondt.. Men kommer mange etter hverandre hos meg.. Låg våken i natt for det var rett å slett ubehagelig.. Har fått det igjen nå i kveld.. Er det andre som merker atvdet blir mer liv i magen? Kanskje bare ein tilfeldighet og asso..:)
Ja merker at fosteret spreller mer, ikke så rart hvis livmor trekker seg sammen og gjør det trangere?

Back
Topp