Kynnere

Bondefrua

Betatt av forumet
Er det flere her som har hatt kynnere så tidlig? Er i uke 16 nå, har to unger fra før. Er allerede sykmeldt pga bekkenløsning, og har fått beskjed fra jordmora om å legge meg og slappe av ei stund når jeg får kynnere. De er ikke vonde og gir seg når jeg slapper av litt, men blir jo bekymret alikevel :(

Jeg har tydeligvis hatt kynnere av og på siden uke 12.. Er førstegangs, så jeg vet jo ikke hvordan det skal kjennes ut, men da jeg forklarte det til filletanta mi (som er sykepleier og har tre barn selv) hvordan det føltes, så sa hun at det måtte være kynnere jeg hadde...:confused: Kommer som regel hvis jeg blir stressa/sliten eller har "tatt for hardt i"(som f.eks. vaske alle gulv i hele huset som jeg gjorde en dag). Det har som regel gått fort over når jeg har slappa av, men er ikke noe behagelig når det står på..!

Lurer på om jeg har hatt det jeg og,forårsaket av mye aktivitet .

Altså, kynnere har vi hele svangerskapet, mange mener at en del av "murringene" vi kjenner i starten også er kynnere.

Jeg har kjent at jeg har dem til tider så lenge jeg har funnet livmora mi

Men ikke plagsomt da
Så jeg bekymrer meg ikke. Får man mye av det av å "ta i for hardt" er det lurt å lytte til kroppen og roe ned.

Litt kynnere skal vi jo ha, men de skal ikke bli plagsomme, da bør man roe ned litt.

Godt å høre det er flere som har det, jordmora sa det ikke var vanlig å kjenne kynnere før nærmere uke 25-30.

Får prøve å slappe av litt mer og bekymre meg mindre :)

Jeg sliter også med kynnere. Er andregangs og det startet i uke 12 nå.

Dette er 3 gangen min.. Med de to første begynte d i uke 16, denne gang i uke 15 en gang☺️

Har noen kraftige kynnere av og til, kan komme i forbindelse med bevegelse og. Min 5

Jeg har stort sett kjent mine helt uavhengig av aktivitetsnivå, og kjenner dem altså like gjerne når jeg ligger i senga på morgen eller kveld.

Men jeg kan åpenbart også få dem av å holde en hund i bånd som drar noe veldig.... valgte sofatjeneste igjen jeg.

Mine kommer like gjerne av humør som aktivitet kjenner jeg, har en på snart 6 som rett og slett er ett mareritt for tiden. Flyr i flint for den minste ting, og er sint LENGE. .. Er hormonell som fy og veksler mellom å bli sint og lei meg (ingen av delene hjelper) og da kjennes det godt i magen.

Back
Topp