Kynnere

Loka

Betatt av forumet
Noen som har opplevd vonde kynnere? Som i at man må puste seg gjennom de?
Er det vanlig nå mot slutten?

Har hatt masse vonde kynnere også som jeg må puste meg gjennom - var værst i uke 25ca.

Har fortsatt like mye kynnere uansett hva jeg gjør men ikke sååå mange er vonde lengre.

Vet ikke om det er vanlig men tror ikke det er uvanlig heller.

Er du bekymret og det øker kan du ringe føden og få sjekket da at de ikke har effekt! Det hadde ikke mine heldigvis!

Har hatt en lang en to netter på rad nå, som jeg må puste meg gjennom. Har ikke vært noe særlig plaget med kynnere, men nå siste uka har det kommet hos meg. Foruten om de to så har jeg en del når jeg er ute og går, men de er heldigvis ikke så ille.

For det meste er de bare veldig ubehagelige, men noen er sånn at jeg må puste meg gjennom. Om det er vanlig vet jeg ikke, men jeg har ikke vært bekymret hvertfall.

Jeg lurer også på hvor vanlig det er. Det er slik for meg også. Dette er graviditet nr 3. Kan ikke husker de som så vonde tidligere

Grunnen til jeg spør er fordi det har økt sånn i intensitet den siste uka. Ringte nesten til jordmor i gårkveld, da var de regelmessige... Er min 3 graviditet, og har ikke opplevd det slik før... Trodde nesten det var rier... Er det på samme måte i kveld så tenker jeg at jeg ringer og hører :-)

Takk for svar jenter, godt å ha noen å lufte tankene med :-)

Ja det har jeg opplevd. Må ofte trekke pusten ekstra og stoppe helt opp. Så gir det seg. Kroppen forbereder seg :)

Har også vært mer plaget med det denne gangen enn første. Var en liten tur på et senter her i nærheten tidl i dag, men det måtte jeg bare gi opp. Måtte stoppe opp flere ganger og følte det presset litt nedover mot blæra hvis ikke jg stoppet opp. Slitsomt.

Har også vært mer plaget med det denne gangen enn første. Var en liten tur på et senter her i nærheten tidl i dag, men det måtte jeg bare gi opp. Måtte stoppe opp flere ganger og følte det presset litt nedover mot blæra hvis ikke jg stoppet opp. Slitsomt.
Samme her. Vært innom jobben en tur. Ingenting krevende, men resultatet ble masse nedpress og kynnere i et sett. Overbevist om at noen av de presser på lungene mine for det blir vanskelig å puste av og til!

Back
Topp